2014. szeptember 13., szombat

Csoki Book Tag - Az íncsiklandón is túl ...


Először is szeretném megköszönni Anitigernek, a Shhhh! Olvasok! blog szerkesztőjének a kihívást. Neki köszönhetően én is kitölthetem ezt a Csoki Book Tag -ot. Szóval most a két kedvencem, a csoki és a könyvek fognak ebben a bejegyzésben előtérbe kerülni. Na, nézzük!!
* Étcsokoládé - egy sötét témájú könyv:
Egy sötét témájú könyv. Rengeteg cím jutott eszembe ennek hallatán, de talán az Árnyék és csont volt az, amire szerintem a leginkább illik ez az alcím. Az egy tipikus sötét könyv, amiben egy oltári helyes fő gonoszt és egy démonok lakta világot kaphattunk.


* Fehér csokoládé - egy vidám könyv: 

Sok vidám könyvet olvastam, de eddig a LOL könyvek voltak a kedvenceim, amikben a humor nagyon nagy szerepet kapott. És azok közül is Marni Batestől Segítség YouTube sztár lettem, illetve a Rocksztárt kaptam karácsonyra című kötetek, ami totálisan magukkal ragadtak. Ez a két könyv mindent tartalmaz, amennyiben egy kellemes, vidám, humoros mégis komolyabb témát boncolgató könyvre lenne szüksége az embernek.

* Tejcsokoládé - egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni:

Sok könyv van a várólistámon, de talán Cassandra Clare Végzet Ereklyéi sorozat befejező része (azaz a 6. rész) az, amiért bármit megadnák, hogy olvashassam. Imádtam az első öt részét, mind a kedvencemmé vált, úgyhogy már nagyon várom, hogy kiderüljön mi fog kisülni ebből a történetből. :)

* Csokoládé, aminek karamell van a közepén - egy könyv, ami ellágyított:

Én bevallom őszintén, hogy a Csillagainkban a hiba című könyv volt rám legutóbb ilyen hatással, pedig hozzátenném, hogy magáért a könyvért nem voltam oda és vissza. Mégis képes volt a kötet olyan érzéseket előhozni bennem, amik ritkán mutatkoznak meg rajtam. Ennél a könyvnél ellágyultam, sírtam és nevettem egyszerre.

* Ostyamentes Kit Kat - egy könyv, ami meglepett téged:

Az ez év legnagyobb meglepetését számomra a Blood Red Road, azaz a Vérvörös út jelentette Moira Youngtól. Nem vártam tőle semmi extrát, aztán már a 60. oldalnál jó nagy meglepetés ért, és onnantól kezdve a könyv abszolút kedvencemmé vált. Olyan elemek kerültek előtérbe benne, amitől nem egy író/írónő tartózkodni, ellenben Moira rendkívül frappánsan kivitelezte, azokat a bizonyos helyzeteket. Csak ajánlani tudom, egyszerűen fantasztikus meglepetés volt.

* Snickers - egy könyv, amiért megőrülsz (a book you're going "nuts" about - így érted a csokiválasztást:

A könyv, amiért megörülök? Hmm. Ez egy nehéz kérdés, de meg van a tökéletes befutó, mégpedig nem mást, mint Wendy Higgins Angyali gonosz trilógiájának megjelent két része. Az Angyali gonosz és az Angyali szövetség. Mindkettő nagyon jól sikerült, bár humorban nem bővelkedik, kárpótol a szuper helyes férfiszereplő, Kaiden. Egy jó kis angyalos, démonos könyv, ami végre túljut az alapdolgokon, és egyre többet elmagyaráz a Pokol és a Menny közti rivalizálásról.

* Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral - egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read):

Ez egyértelműen Jennifer L. Armentrout Obszidián és Ónix című könyvére jellemző. Eddig háromszor olvastam, de még mindig ugyanazt a hatást válltja ki belőlem, mint az első alkalommal. Imádom minden pillanatát. A szereplőket, de leginkább Daemon Blacket! ♥ És annak csípős humorát, még bunkóságait is. A veszekedések régóta belopták magukat a szívembe, és nélkülük el sem tudom képzelni ezt a könyvet. Szinte minden velem összefutó embernek ajánlottam már, és eddig nem volt panasz rá! :D

* Bonbon - egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet:

Itt megint csak az Obszidiánt tudnám felhozni, de mellette még ott van a Vihar szeli ketté című könyv, amit Shannon Messengernek köszönhetünk.
A tulajdonságai, amiket szerethetnek (én legalábbis szerettem) az olvasók:
  • több szempontból írták meg
  • van benne egy lehetetlen szerelem, amit biztos, hogy szeretnek az olvasók (minden Cassandra Clare könyvben benne van, és mivel az felkapott....)
  • végre túljutottunk a vámpír őrületen, és ez a könyv hűen igazolja is ezt
  • érzékeny férfiszereplő, aki mer sírni
  • egy csóktalan világ :D
  • sok romantika és egy igazán különleges fantasy keveréke 

* * Mi az én kedvenc csokim?? 

A Nutella és a Milka Chocolate dessert. ♥ Na, és most megyek is enni valami ki csokit, mert már megéheztem. :D

Ha gondolod, akkor írd meg, hogy neked melyik csokifajtára mi jutott eszedbe, és hogy mi a te kedvenc csokid. :D








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.