2019. szeptember 26., csütörtök

Kristen Callihan - Idol



Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ

Oldalak száma: 400

Eredeti cím: Idol

Kiadás éve: 2018

Sorozat: VIP 1.

LIBBY -  Amikor rátaláltam Killianre, valami elveszett hercegre emlékeztetett, és épp részegen hevert az udvaromon. Az arca, akár egy istené, és pont olyan arrogánsan is viselkedett. Nem volt hajlandó elmenni. Az enyém lehetne, ha lenne hozzá bátorságom. A probléma az, hogy az egész világ őt akarja. Hogyan tartsak meg egy bálványként imádott rocksztárt, amikor mindenki azon mesterkedik, hogy elvegye tőlem?

KILLIAN -  A világ egyik legnagyobb rockbandájának énekeseként áloméletet éltem. De egyetlen végzetes döntés elég volt hozzá, hogy mindez a darabjaira hulljon. Aztán megismertem Libertyt. Az igazság az, hogy ha csak hozzáérek, eszméletlenül dögössé válik, és sokkal jobban vágyom rá, mint bármelyik, a nevemet sikító rajongómra valaha is. A világ hangosan követeli, hogy álljak vissza a színpadra, de nem vagyok hajlandó elhagyni őt.


Véleményem: Annak idején, amikor a Stage Dive sorozatot olvastam, nagyon megszerettem a sztárokról, zenészekről szóló könyveket. Így amikor szembe kerültem az Idol-lal, nem is volt kérdés számomra, hogy el kell olvasnom. Nézzük, milyen is volt az Idol valójában! 

Bár a fülszöveg elég részletesen leírja az alapszituációt, én is áldozok erre egy bekezdést. Adott számunkra egy rocksztár, Killian, aki vidékre menekül, hogy ott megpihenjen. Szabadsága első napján azonban segg részegen belehajt a szomszédja, Libby kerítésébe. Ezek után le is hányja a lányt, meg az egész kertet is. Ám ahogy a farmon egyre több időt töltenek együtt, érzések alakulnak ki bennük. Killiannek azonban vissza kell térnie a rocksztárok életébe, de nem akarja maga mögött hagynia a lányt, így ráveszi, hogy a lány játsszon együtt vele a bandában.

 Ez egy olyan könyv volt, melynek sikerült az első 5 oldalban kilóra megvennie. Imádtam a történet indítását, azt hogy mennyire nem a megszokott felvezetéssel élt Kristen. Már az első oldalakon sikerült nagyon jól szórakoznom, hangosan kuncognom. Az Idol a kedvenc könyveim közé fog tartozni – legalábbis ezt gondoltam.

Nagyon hamar megkedveltem a szereplőinket is. Libby egy tipikus, ami a lelkén, az a száján karakter, aki ideje nagy részét otthon a négy fal társaságában tölti. A szülei egy évvel ezelőtt egy autóbalesetben elhunytak, így magára maradt a világban. Nagy álma volt, hogy maga is, szüleihez hasonlóan zenész lehessen, ám a sok lebeszélésnek köszönhetően, sosem próbált sikert. És ott volt nekünk még Killian is, akinek mindig mindent megengedtek a szülei. Tehetségének, na meg kinézetének köszönhetően egy sikeres rock banda tagja lett. De az egyik tag öngyilkossági kísérlete után a bandának szüksége van a pihenésre, arra, hogy ténylegesen átgondolják, hogy mit is akarnak pontosan az életüktől, illetve a sztár élettől. Így kerül vidékre és találkozik Libbyvel.

Nem lehet panasz a karaktereinkre, kettejük románcára sem. Bár kapcsolatuk közel sem indult valami rózsásan, az együtt töltött idő mindent megváltoztatott. Külön tetszett az, hogy Kristen adott időt szereplőinknek ahhoz, hogy megismerjék egymást. Eleinte a vágyakozás, utána pedig a színtiszta szenvedély töltötte meg a lapokat.

Külön köszönet illeti Kristent azért, mert váltott szemszögben írta meg az Idolt. Mindig is nagyon szerettem, hogyha egyszerre mindkét fél szemein látom, olvashatom a történéseket. Ez itt sem volt másképp. Rengeteget számított élvezhetőség szempontjából, hogy Killian és Libby szemszögéből egyaránt olvashattam. És persze Kristen fanyar, szarkasztikus stílusa, humora tette fel az i-re a pontot.
Említettem, hogy azt hittem, hogy ez a könyv fel fog kerülni a kedvenceim listájára. Hát ez sajnos nem történt meg. Egy nagyon jó indítást, egy egész kellemes folytatás és körítés követett. A karakterek, szereplőink kapcsolata, annak leírása, mind nagyon egyben volt. Mégis úgy éreztem, hogy a kötet felénél ellaposodott a történet. Konkrétan 3 napon keresztül nem sikerült haladnom a könyvvel. A történet felétől kezdve vagy száz oldalon keresztül unatkoztam, ami valljuk be nem túl jó. Ám ezen nehézségeken túllendülve kaphattunk egy olyan véget, amiért megérte szenvedni.

A történet befejezésével, illetve az azt megelőző feszült légkörrel is nagyon meg voltam elégedve. Pont annyi feszkót kaptunk, amennyi egy ilyen történethez dukál, bár nagyon sablonosra sikeredett. Ám ahogy lenni szokott, hőseink szerelme mindenen felülkerekedik, s győz az igazság.


Értékelésem: Nagyon jól indult ez a könyv, ám a felétől kezdve már unalmasnak tartottam. Ettől függetlenül a karakterek szerethetőek, kapcsolatuk nagyon cuki, hihető és persze szenvedélyes. A koncertekről, próbákról egy kicsit részletesebben is olvastam volna. Kristen stílusa viszont nagyon bejött. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.