2015. december 31., csütörtök

Kylie Scott - Taktus

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 384

Eredeti cím: Lick

Kiadás éve: 2015

Sorozat: Stage Dive 1.

Fülszöveg: Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte Evelyn Thomas. Ugy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!



Véleményem: Óóóóó! Ez az isteni borító! *-* Nyammm... Beleszerettem a borítóba, a fülszöveg is jól hangzik. Tökéletes alapanyag lehet, ha az olvasó csak jól akar szórakozni. Nekem most ilyen történetre van szükségem. Néha nem árt, ha mást is olvasunk, nemcsak a megszokott témákban. Én csak egyszer olvastam ilyen jellegű történetet, de azt imádtam. Remélem ezzel sem leszek másképp. Na, lássuk is! ;)

Szinte egy oldalt sem olvastam még végig, amikor tudtam, hogy ez a könyv nekem való. A 2. oldalon pedig egyenesen megvett engem az írónő. Rendkívül gyorsan, szó szerint már az első oldalán belecsaptunk a lecsóba. Kellős közepén találtuk magunkat Evelyn zűrzavarának, ami nem kicsi. A 3. oldalon pedig egy vitának is szemtanúi lehettünk. Mi ez, ha nem gyors kezdés?
Az alapsztori nagyon tetszik. Könnyed, mégis sejtelmes. Előre vetíti, hogy mennyi izgalom és kaland fog ránk, és természetesen szereplőinkre várni. Zenéből azonban csak korlátoltan részesülünk, ami egy pöppet fura, tekintvén hogy az egész könyvnek a mozgatórugója. Ám érthető is, hiszen vagy a tömérdek romantika, és izzó szenvedély, vagy a zene, illetve a sztárság rejtelmeibe ássuk bele magunkat. Én egy köztes állapotnak sokkal jobban örültem volna, hiszen önmagában a zeneipar elég érdekes egy téma. Ám Kylie inkább a románc mellett voksolt, így a romantika kedvelők imádni fogják ezt a könyvet.
Jó magam is romantikus alkat vagyok, így természetesen hamar meglágyult a szívem főszereplőnk, David iránt. Bár először egy húgyagyú pöcsnek tartottam, később a férfi jelleme teljesen megváltozott. A szerelem mindenkire jó hatással van, nem igaz? Kifejezetten érzékenynek, türelmesnek, szenvedélyesnek, udvariasnak bizonyult. Na és ezt, valahogy nem tartom reálisnak... Egy híres rocksztár, ismétlem ROCKSZTÁR, aki nőzik, piál, drogozik, egyszeriben csak egy csettintésre megjavul? Kizárt! Evelyn lehet akármilyen jó nő, ilyesmire senki nem képes!
Számomra is meglepő volt viszont az, hogy ennyire intelligens, értelmes, logikus gondolkozású, reális női főszereplőt kaptunk Evelyn személyében. Ugyan nem szoktam kedvelni a női karaktereket, evvel a szereplővel kivételt kell tennem. Hiszen úgy ahogy van, valódi. Vannak tervei, céljai, amikhez foggal körömmel ragaszkodik. És ezeket a célokat teljesen felborítja a Daviddel kötött meggondolatlan házassága. Erkölcsös is, hiszen nem akarta Dav pénzét. Ebben a nőben minden a helyén van, úgyhogy nem is csodálkozom, hogy David meg akarta őt tartani.
A romantikus szál kétségkívül nagyon kidolgozott. Az emberek között létrejöhető összes kapcsolatot végigjárták, mire a szerelemig jutottak. Romantikus jelenetekben sem szűkölködtünk, hiszen a majdnem 400 oldalas könyv 80%-át tették ki. Kettejük között szikrázott a kémia, így természetesen a szenvedély, a vágy, és ezen érzések minden velejárója kiteljesedett a történet során. Kettejük kapcsolata vad, szenvedélyes, néha pedig mocskos is. Elég sok pikáns jelenet is fellelhető volt a könyvben.
Ami számomra szintén furcsa volt, az nem más mint a média jelenléte. Pontosabban az, hogy csak az első 50 oldalban van jelen, utána meg eltűnik, mintha nem is létezne. Lehet, hogy én vagyok naiv, vagy csak rosszul gondolom a sztárok életét, de szerintem (főleg ha az ország leghíresebb, legmenőbb gitárosáról van szó) a médiának mindig jelen kellett volna lennie. Mint az árnyék, meg kellett volna lapulnia, és a legváratlanabb helyzetekben megjelennie. Ehhez képest, mint a kámfor, úgy tűnt el. Nekem ez sem reális...
Mint mindig, úgy ebben a történetben is kapunk egy kis feszültséget, ami ha engem kérdeztek rettentően jót tett magának a kötetnek. Mikor ugyanis szinte teljes mértékben megszokottá válik számunkra Evelyn és David kapcsolata, a kettejük kémiája, Kylie Scott csavar egyet, egy jó nagyot a dolgokon. Így nem várt események sorozatával találtuk szembe magunkat. Kellett a drámázás, a hiszti, végre valami löket a könyvnek. Jó magam teljesen el voltam ájulva attól, ahogy a történteket kezelték a szereplők. Más könyvekben el szokták túlozni, ám itt megmaradtunk a valóság szilárd talaján. 
Szintén a könyv számlájára írható az, hogy egyszerre volt könnyed, szórakoztató, pikáns, olvasmányos, szórakoztató és vicces. Nagy léptekben haladtam a könyv elolvasásával. Bár helyenként voltak problémáim a könyvel, mégis képes voltam úgy olvasni, hogy csak szükség idején tettem le. És igen, vicces volt! Szeretem azokat a könyveket, amelyek szórakoztatóak. Melyeken sírva tudok nevetni. Nos ebben a kötetben nem kevés olyan momentum van, amin garantáltan jól fog minden kedves kis molyocska szórakozni.
Ami pedig a könyv befejezését illeti, teljesen korrektnek találom. Lezárt történetet kaptunk (végre!), aminek végén kellemes mosoly terült szét az arcomon. Happy End! Minden jó ha a vége jó! ♥

Értékelésem: Egy kicsit jobbra számítottam, de el kell ismernem, hogy egyáltalán nem volt rossz könyv. Kylie Scott tehetséges író, aki rendkívül jól bánik a romantikus, de leginkább az erotikus jelenetekkel. A sztori nagyon rózsaszín vattacukor, de pont így szerettem, ahogy van. Rengeteg dolog elrugaszkodott a realitás talajától, ám egyes dolgok pont hogy sziklaszilárdan feküdtek ugyanezen talajon. A humor velős részét képezte a könyvnek, így kétségkívül jó szórakoztatás ígér az olvasóknak. A karakterekkel kapcsolatban vegyesek az érzéseim, hiszen némelyikük nagyon érett, reális, míg a többiek nem hitelesek. Keveslem, és sajnálom is, hogy nem kaptunk többet a zenéből. A végén a feszültségkeltés nagyot dobott a könyv értékén. Boldog lezárást kaptunk! :) Ajánlom!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.