2016. január 2., szombat

Év végi összefoglaló ~ 2015-ről könyvekben


Nagyon boldog új évet mindenkinek!! :) Eltelt egy újabb év. És most lett két éves a blog. Hihetetlen, hogy már csaknem két éve blogolok. :) Pedig a mai napig emlékszem arra, hogy mennyi kétséggel fogtam bele a Fanoldába...
Az idei évben nem sikerült annyi könyvet elolvasnom, mint amennyit szilveszterkor megfogadtam. A 100 könyv helyett ugyanis csak 59 könyv került elolvasására. De erről szeretnék most gyorsan egy kis összefoglalót írni. 
A molynak köszönhetően kiderült az is, hogy hány oldalt olvastam el az idei évben. Számomra igazán meglepő szám jött ki. Valahogy keveslem, és remélem hogy jövőre sokkal több oldalon rágom majd át magam. A 2015-ös évben összesen 22322 oldalt olvastam el. Míg 2014-ben 44602 oldalt. Szóval egyértelműen visszafejlődtem... :P
Bár ebben az évben valóban nem jutott annyi időm az olvasásra, mint szerettem volna, nem mondhatom, hogy sikerekben szűkölködtem. 2015-ben ugyanis három kiadótól is lehetőséget kaptam arra, hogy az általam választott könyveiket értékelhessem. Ezúton szeretnék még egyszer köszönetet mondani a Decens Magazin kiadónak, a Galaktikának és az Athenaeum kiadónak. Remélem jövőre is hasonlóképpen jól tudunk majd együtt dolgozni! ☺
Idén csaknem 26 recenzió példánnyal gazdagodtam, aminek nagyon örülök. (Bár be kell vallanom, hogy csak 23-at értékeltem. 3 még váratja magát. De ez maradjon csak a mai titkunk. ;) ) 
Pontosan a recenzió miatt idén alig vettem könyveket, de ha mégis megesett, akkor a már megkezdett sorozataim folytatását vásároltam meg. Személy szerint én az Oblivion- Feledés-nek, illetve a Triton-nak és az Elválasztvá-nak örülök a legjobban. Annyira gyönyörűek a polcomon, a többi résszel karöltve, hogy esténként csak bámulni szoktam őket. *-* Kétség kívül karácsonykor kaptam a legtöbb könyvet a családomtól. Többek között, végre megkaptam az Időtlen szerelem sorozat 2. részét, a Zafírkéket, illetve Cassandra Clare Herceg című könyvét. Már régóta fájt rájuk a fogam. :)
Na, térjünk is a lényegre! ;)  Lássuk, hogy milyen is volt 2015 könyvekben! ☺


Legjobb trilógia

A. O. Esther: Gombnyomásra (1., 2., 3.)


Legjobb sorozat/trilógia kezdő kötetek



Legígéretesebb sorozat folytatások




Legjobb sorozat befejezések




Legjobb önálló regények



Legviccesebb könyv 




Legmeghatóbb könyv



Az év Legrosszabb könyvei



 A Legnagyobb csalódás




Szóval ez lett volna 2015 könyvekben. :) Nektek milyen élményeitek voltak? Mik váltak kedvencé, milyen könyveket utáltatok meg? Kommentben várom a hozzászólásaitokat! ;)
Puszi mindenkinek, és kellemes, könyvekben gazdag új évet kívánok minden kis molyocskának!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.