2014. december 26., péntek

Winter Wonderland Book Tag

Hahahhaha!! :D Egy újabb Book Tag kihívás!! Mondtam már, hogy imádom az ilyen book tages cuccokat?!! Először is szeretném megköszönni Rékának, a Minnzei piciny könyvtára blog szerkesztőjének. Köszike ♥
Bevallom őszintén, hogy nem készültem kihívni senkit, hiszen tapasztalataim szerint sohasem csinálják meg. Szóval nem lesz kihívott, de ha te, kedves olvasóm szeretnéd kitölteni, akkor nyugodtan írd meg válaszaid hozzászólásban. De egyszerűen csak válaszolgathatsz is rá. Engem speciel mindig szórakoztatnak a hirtelen felmerülő válaszaim jókat szoktam magamon nevetni ezáltal, szóval kezdjünk is bele!!



1. kérdés: Melyik könyv annyira boldog és édes hogy megmelengeti a szívedet?

Daemon mindent visz!! ♥♥♥
Kapásból nekem egy romantikus/fantasy/sci-fi könyv jutott eszembe. Szerintem mindenki ismeri az Obszidiánt. Ha máshonnan nem is, de vagy egymilliószor említtetem itt a blogon. :)
Az Obszidián minden kétséget kizáróan az egyik kedvenc könyveim közé tartozik. És, hogy miért mondom azt, hogy megmelengeti a szívem? Daemon miatt, és persze a velejáró szarkasztikus humora miatt, ami bármikor képes megnevettetni.

2. kérdés: Melyik a kedvenc fehér borítós könyved?


Nem igazán sok fehér borítós könyvvel volt dolgom, hogy őszinte legyek. De talán azok közül a kedvencem A nyár, amikor megszépültem, Jenny Han-tól. Nem a kedvenc könyvem, de a fehérek közül...
Illetve most fogom majd olvasni Marie Lu Bajnok című könyvét, ami ugyebár fehér... De mivel még nem olvastam nem nyilatkozhatok. Mindenesetre nemsokára írok róla bővebben is. De az első két részből kiindulva, szerintem tetszeni fog, méghozzá nagyon!!

3. kérdés: Egy kényelmes fotelben ülsz, kezeslábast viselve, forrócsokival az egyik kezedben. Na de milyen kis "szörnyeteget" olvasol?

Bármelyik kedvenc könyvemet, sorozatomat, vagy bármit a kedvenc írónőmtől. Igazából az Időtlen szerelem trilógiával vagyok úgy, hogy bármikor szívesen nekiugrok. Illetve az Angyali gonosz trilógiával is szintúgy. (Amúgy most hallottam, hogy 2015 év elejére ígéri a kiadó, hogy megjelenik az utolsó része, az Angyali összecsapás? nem tudom, hogy hogyan fogják fordítani a címet.)

4. kérdés: Elkezdett havazni, ezért úgy döntöttél, hógolyócsatába kezdesz. Melyik kitalált szereplővel szeretnél hógolyózni?

Húúúú!! Ez nagyon nehéz kérdés! Sok szereplőt nagyon kedvelek, ilyen szempontból nem tudom, hogy melyiket választanám ki. Biztos, hogy Daemonnal lenyomatnék egy kör hócsatát! :D
De itt van eddigi könyveim kedvenc női főszereplője is, Saba, akire a Vérvörös út című könyv olvasása során egyenesen felnéztem. (Egyébként ha nem tudjátok, hogy mit szeretnétek olvasni, akkor olvassátok el a Vérvörös út-at, garantálom, hogy élvezni fogják azok, akiknek tetszenek a kicsit durvább hangvitelű könyvek. Ha mégsem tetszik, akkor lehet jönni reklamálni! XD)



5. kérdés: Sajnos, a tűz kezd szétterjedni. Melyik könyv utolsó lapjait tépnéd ki, hogy bedobd a tűzbe?

Igazából ilyet soha, semmilyen körülmények között nem tennék. Soha!!!! De, ha mégis??? Minden olyan könyv utolsó lapjait, amik függővéggel fejeződnek be, mert akkor nem tudnám elolvasni azt a sokat sejtető részt, ami miatt könyörgöm a következő részért.
És, bár ez most eléggé friss élmény, de a Menedék (Hidden-Sophie Jordan) című könyv utolsó lapjait szemrebbenés nélkül kitépném. Hogy lehet ilyen semmitmondóan befejezni egy sorozatot??!

6. kérdés: Melyik az a könyv, ami annyira közel áll a szívedhez, hogy odaadnád annak karácsonyra, aki még nem olvasta, de szívesen tenné?

Beautiful CRESS in France!
Ez a francia borító.
Gyönyörű nem??


Ez azt hiszem a Cinder lesz, Marissa Meyer könyve (aminek amúgy most szereztem meg a második részét, a Scarletet. Erről is nemsokára kritika lesz a blogon. :)) Ami azt illeti ez a könyv engem teljesen elvarázsolt, áés mindig szívesen olvasom. IMÁDOM!! ♥♥♥ Szóval ezt tényleg bárkinek, bármilyen ünnepre, eseményre szívesen odaadom. Rékának (Minnzei blog szerkesztője) is adtam már a szülinapjára. És tudtommal neki is tetszett. Igaz Réka??
Szóval, ha szereted a mesefeldolgozásokat, akkor ez tuti, hogy neked való könyv! Nagyon ajánlom, ugyanis már kétszer olvastam, és mind a kétszer imádtam!! Ez már jelenet valamit. XD




Remélem kitöltögetitek!! Aki megcsinálja, az légyszíves írjon pár sort, hogy neki mik azok a legek, amiket olvasni szokott, vagy hogy neki mik voltak a válaszai ezekre a kérdésekre.
Ezúton is szeretnék nagyon boldog, békés és könyvekben gazdag ünnepeket kívánni. De, még találkozunk újévkor is, amikor is összesítem az ez év legeit! :D

                                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.