2016. július 16., szombat

Michelle Lynn & Nevaeh Lee - Collaboration


Oldalak száma: 252

Kiadás éve: 2014

Sorozat: Backlash 1.

Fülszöveg: This is not your typical rock star romance. For one, the “rock star” is a rapper. And not just any rapper. Trace is the hottest ticket in the music industry right now, regardless of which definition of ‘hot’ you choose.
Taryn Starr is not the girl-next-door who unknowingly meets a celebrity. Known as “America’s Sweetheart,” the reigning country music princess and world-renowned superstar knows exactly who Trace is…or does she?
Their worlds collide when the musicians whose paths were never destined to cross are forced by their joint record label to collaborate on a song. The sparks fly and ignite a fire that blazes hotter with every minute they spend together—for better or worse. One thing’s for certain, the two media magnets can’t deny their explosive chemistry, but will life in the spotlight ultimately bring Trace and Taryn together or force them apart?


Véleményem: Nemrég olvastam el A szív zenéje című könyvet Katie Ashley tollából. Bár nekem tetszett, nem volt egy kiemelkedő alkotás. Keresgéltem Goodreadsen, és rátaláltam erre a gyönyörűségre itt. Nem is kellett hozzá több. Megrendeltem és belefogtam. :) Nem bántam meg. El sem tudom mondani, hogy hány mérfölddel is jobb ez a könyv.  Mindenesetre megpróbálom. :)

Az általános unalmas, ám lényegre törő kezdésekhez képest, most egy sokkal figyelemfelkeltőbb helyzetben találhatjuk magunkat. Egy díjátadón vagyunk. Itt találkoznak először szereplőink. Ebbe a találkozásba egy kevés versengés és flörtölés is szorul. Végül Trace a mi kis rapperünk, illetve Taryn a country énekesnőnk is bezsebel egy-egy díjat. Ám kettejük sorsa csak ezután fonódik össze igazán.
Taryn-t felkérik, hogy Tracel együtt dolgozzon egy számon, egy romantikus, szenvedélyes számon. Ahogy egyre többet vannak együtt, sms-eznek egymással egyre jobban megkedvelik a másikat, függetlenül attól, hogy ők ketten nem is különbözhetnének jobban egymástól. Taryn egy fehér country énekes lévén teljesen más műfajt, elveket, érzéseket képvisel, mint Trace, aki egy fekete rapper, és akibe jócskán szorult harag. Ám az ellentétek vonzzák egymást...
Imádtam ezt a könyvet több okból kifolyólag is. Először mindenképpen meg kell említenem azt, hogy ebben a könyvben a románc egyáltalán nem légből kapott, vagy hirtelen. Szereplőink szépen lassan, egymást megismerve lesznek szerelmesek. Kettejük kapcsolata ettől függetlenül viharos. Ez a könyv egy igazán komoly kérdést boncolgatott. Méghozzá azt, hogy számít e a bőrszín, és hogy mennyire. Sajnos miközben a történetet olvastam, akaratlanul is elrágódtam azon, hogy láttam e már a kettejükhöz hasonló párost a szórakoztató iparban. Rá kellett jönnöm, hogy nem igazán. És ennek kell, hogy oka legyen. Hogy vajon a híres emberek miért nézik ennyire azt, hogy úgymond a sajátjaik közül válasszanak? Ez a könyv választ adott erre. Ugyan a mai társadalom már sokkalta elfogadóbb, mégis vannak olyan emberek, akiknek a gyomra bizonyos szituációkat nehezen emészt meg. És ki mást piszkálnánk, ha hibázik? Természetesen azokat, akik szem előtt vannak. A sztárokat.
Szintén pozitívumként tudom elkönyvelni, hogy elég terjedelmes bepillantást kaphattunk a sztárok életébe. Az eddig általam olvasott könyvek közül, ez volt az, ami a legrészletesebben bemutatta nekünk, hogy milyen is lehet sztárnak lenni. Mindemellett nem hanyagoltuk el a romantikus szálat sem. A románcba sem tudok belekötni. Úgy volt tökéletes ahogy volt. Szenvedélyes, fülledt, akrobatikus, kellően érzelmes, lágy. Elhittem, hogy szeretik egymást, pont emiatt  ez vált a kedvencemmé a könyvben. Aminek viszont még ennél is jobban örültem, az nem más mint az, hogy ha kettejük elé akadály került, akkor nem hagytak egy csapott papot hisztizve. Vagy okolták a másikat. Képesek voltak bízni egymásban, megbeszélni a dolgokat. Mindenek előtt ragaszkodni egymáshoz, a szerelmükhöz, hozzon bármit is a jövő. Meg volt ennek a szépsége. Hiszen végre reális, átgondolt, felnőttes reakciókkal találtam szembe magam. Ami a mostani könyvekben ritka, mint a fehér holló.
Mindemellett nem álltunk meg ennyinél. Szereplőinknek ugyanis volt élete a sztárság előtt. És ezeket az időket igyekszenek a legjobban a szőnyeg alá seperni. Titkok. Fontos eleme volt ennek a könyvnek. És, ahogy egyre több titok lát napvilágot, úgy egyre jobban erősödött a kettejük közötti kötelék.
Ez a könyv kifejezetten olyan, amit az olvasó végig izgul, együtt érez a szereplőkkel, néha sem nyelni, de még köpni sem tud. Van, amikor elszorul a torkunk, és vissza kell tartanunk a sírást. 
A kötet vége valami borzasztóan jó! Mondjuk úgy, hogy sokk közeli állapotba kerültem, de hamar kiderült, hogy mindent, az egész helyzetet teljesen félre értettem. Hála Istennek! Rendesen sikerült átejteniük az írónőknek. Abszolút nem számítottam az események ezen alakulására.
A befejezés még egy külön nagy puszit jelent az írónőknek, Nemcsak hogy korrekt befejezést, hanem egy igazi megmosolyogtató, szívszorító pillanatnak lehettünk szemtanúi. Ezután a könyv után vagy egy teljes napon keresztül mosolyogtam még. Egy kicsit szomorkáson tettem le ugyan a könyvet, hiszen még olvastam volna. Ám mindenkinek nagyon ajánlom, akinek az angol tudása kiterjed egy könyv elolvasására. Imádtam ezt a könyvet! ♥

Értékelésem: Imádtam! Romantikus, érzelmes, terjedelmes, részletes, reális, szívszorító, szívmelengető, elgondolkodtató, magával ragadó. Nem is tudom mit mondhatnék még? Olvassátok el! :) ☺




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.