2016. július 30., szombat

Kylie Scott - Futam

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Oldalak száma: 376

Eredeti cím: Play

Kiadás éve: 2016

Sorozat: Stage Dive 2.

Fülszöveg: Mal Ericson, a világhírű Stage Dive rockbanda dobosa villámgyorsan rendbe akarja tenni az életét – egy rövid időre legalábbis. Úgy gondolja, a látszathoz az is éppen elég lesz, ha egy igazi jókislánnyal kezd mutatkozni. Nem úgy tervezte, hogy ez az átmeneti helyzet állandóvá válik, és nem sejthette, hogy éppen így találja meg az igazit. Anne Rollins álmában sem gondolta volna, hogy megismerkedik majd a rock egyik istenével, akinek a posztereivel tinédzserkorában ki volt plakátolva a szobája – és különösen nem ilyen körülmények között. Anne ugyanis anyagilag nem áll valami jól. Illetve nagyon nem. Ugyanakkor érzi, hogy ha pénzért cserébe úgy tesz, mintha a vad partiarc dobos csaja lenne, annak semmiképpen nem lehet jó vége. És teljesen mindegy, hogy mennyire szexis pasi Mal. Vagy mégsem?


Véleményem: Az első rész nagyon tetszett így nem volt kérdés, hogy elolvasom e a sorozat folytatásait. Izgatottan várom azt a fülledtséget, érzelem tengert, ami az első részben magával sodort. És most a drága Mal-ról lesz szó. Be vagyok sózva!! :) Lássuk, milyen is volt a Futam az én szemeimen keresztül. ;)

Mint az első részt, úgy ezt a történetet is a női főszereplő szemein követhetjük végig. Kezdésnek kaptunk egy elég komoly szituációt, miszerint a mi kis főszereplőnket, Anne-t éppen most hagyta el a szobatársa, és egyben legjobb barátnője, nem kis anyagi problémákat okozva evvel Ann-nek. 
Ezután szinte azonnal bele is vetettük magunkat a sztáréletbe, amikor is egy bulin találtuk magunkat. És itt futottunk bele újból Mal-ba, aki már a sorozat első kötetében is feltűnt nekem. Egy nagyon humoros, vidám, pozitív alkat. Aki persze szuper szexi is, így Anne szeme sokszor megpihen rajta. És persze Mal is valami különlegeset fedez fel Anne-n. És kedve szottyan kipróbálni, milyen is kapcsolatban élni. És ki nem mondana igent egy rocksztárnak? :)
Ami engem illet, kifejezetten szerettem a főszereplőnket. Volt benne valami valóságos. Tetszett, hogy nem élt vissza egy ennyire szuper gazdag pasival. Próbált mindig a saját lábával megállni a talajon. Nem volt szüksége segítségre sem, bár ez néha már idegesítő jellemvonásnak bizonyult. Ám mindenekelőtt nem volt könnyű élete. Mégis megbirkózott vele. Képes volt talpra állni. Bár az elején enyhén szólva egy igazi vesztesnek tűnt, ám ha megismeri az olvasó, rájön, hogy ez a lány sokkal több ennél.
Imádtam az alapszituációt! Miszerint Anne-nek el kell játszania azt, hogy Mal barátnője. Egyből Marni Bates Rockszárt kaptam karácsonyra című művét juttatta eszembe, ami az egyik kedvenc könyvem. Izgatottan olvastam végig a történetet, mely nem kevés meglepetéssel szolgált.
Kylie Scott remek karaktereket alkotott. Az előző kötethez képest némi írói fejlődést is vélek felfedezni. A karakterek ugyanis számomra sokkal kidolgozottabbaknak tűntek. Mal egyénisége magával ragadó és elképesztő volt. Egy ilyen rossz fiút én is bevállalnék! ;)
Emellett rengeteget tudtam nevetni is. Sokkal több vicces pillanat volt ebben a kötetben, mint az előzőben. A legtöbbször adta magát a helyzet, ám Mal beszólásai, illetve Mal és Anne között kirobbant szócsaták sem hagytak nyugodtan olvasni minket. Rettentően jól szórakoztam ezen a könyvön. Volt, amikor a könnyeim is eleredtek néhány oltári beszólásnál. Örülök, hogy Kylie megcsillogtatta a humorát, mert mint kiderült van neki, méghozzá nagyon jó.
Visszaköszöntek az előző részben megismert szereplők is, természetesen Ev és David egymásba karolva feszített minden jelenetben. Ennek különösen örültem. Nem lettek elfelejtve, sőt egy kifejezetten romantikus, legalábbis szép jelenettel fogják még gazdagítani ezt a könyvet is. 
Amit továbbra is bánok, és ezt az első részben, a Taktusban is sajnáltam, nem más mint az, hogy a zeneipar, illetve a sztárság annyira elenyésző benne, hogy még mellékszálnak is majdnem hogy kevés. Igazából egy két próbán, egy koncerten (amiről végül a főszereplőnk lemarad) és 2 buliban merült ki. Sajna én ezt nagyon keveselltem. Ám helyette töménytelen mennyiségű romantikus jeleneteknek, illetve erotikus jelenetnek lehettünk szemtanúi. Végül is ez sem olyan rossz. Főleg a romantikus alkatoknak, mint én.
Ezzel a szállal egyáltalán nem volt problémám. Azokat az érzéseket kaptuk mindig vissza, amiket akkor megéltek a szereplőink. Nem kellett többet beleképzelni, mint amiről igazából volt szó. A kettejük közti kapocs nem első pillantásra szövődött, amiért rettentő hálás vagyok. Mert abban semmi valóságos nem lett volna. Ám belegondolva az egész könyv cselekménye egy hét leforgása alatt történt. Hát nem semmi mi minden zajlott le ilyen kevés idő alatt.
Az erotikus jelenetek miatt sincs okom panaszkodni. A legtöbbször szenvedélyes, mindent felemésztő vágyat kaptunk, ami a szex jelenetek során teljesedett ki csak igazán. Kylie elég részletesen  írta meg ezeket a momentumokat, így javasolnám, hogy buszon, avagy emberek között ne olvassuk ezt a könyvet. Hagyjuk meg otthonra. ☺
Ám a végén ugrik a majom a vízbe! Lévén New Adult könyv, természetesen valami katasztrófának, valami szívet tépőnek kellett történnie a könyvben. Nem mondom, hogy meglepődtem, hiszen kiszámítható volt, hogy mi fog történni. A hogyan volt inkább a kérdés. Ám ezekben a jelenetekben sikerült leginkább megértenem Mal-t. Ekkor jöttem rá, hogy miért olyan, amilyen. Hogy miért viselkedik így.
A legvégül azonban Happy Endet kaptunk. Egy szívet melengető befejezést, amely nagyon korrektül zárta le Mal és Anne közös történetét. Boldogan, mosolyogva tettem le a könyvet. Nagyon ajánlom!

Értékelésem: Nagyon szerettem ezt a könyvet! Messze túlszárnyalta az első részt, aminek én nagyon örülök. Kaptunk egy nagyon korrekt, humoros, szenvedélyes, érzelmes könyvet, melyben a romantika uralkodott. Erotikus és romantikus jelenetekben bőven lehetett részünk. Sajnos nem volt nagy mennyiségben a zenéről szó, amit én nagyon bánok. Ám helyette sokat nevethettünk, Kylie remek humorán. Nagyon tetszett és várom a következő részt is! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.