2016. július 16., szombat

Katie Ashley - A szív zenéje

Kiadó: Ulpius-ház

Oldalak száma: 414

Eredeti cím:Music of the Heart

Kiadás éve: 2014

Sorozat: Runaway Train 1.

Fülszöveg: Abby ​​Renard számára a terv egyszerű volt: csatlakozik bátyjai zenekarához a nyári turnéjuk utolsó állomásán, és eldönti, készen áll-e arra, hogy reflektorfénybe kerüljön a csapat negyedik tagjaként. Na persze, arra nem számított, hogy rossz turnébuszra száll a Rock Nation-ön, és ezzel véletlenül a Runaway Train nőfaló énekese, Jake Slater ágyában köt ki. Amikor Jake azt hiszi, a lány az egyik rajongója, Abby hamar a tudomására hozza, hogy ő egyáltalán nem önszántából pottyant mellé.
Jake Slater nem gondolta volna, hogy az ágyába huppant angyal majd úgy áll ellen csáberejének, hogy az ágyékába térdel. Persze Abby a maga kóristalány kinézetével nem is esete Jake-nek. Így aztán a fiú – miután fogadást kötött a lánnyal, mely szerint egy hétig sem bírja ki velük a turnébuszon – még jobban meglepődik, mikor Abby mindent megtesz azért, hogy bebizonyítsa neki az ellenkezőjét. Ahogy azonban Jake élete kezd a feje tetejére állni, meglepetésére Abbyben igazi társra talál. Sosem találkozott még olyan lánnyal, akivel így beszélgethet, viccelődhet, vagy ami még ennél is fontosabb, akivel együtt zenélhet.
Ahogy a hét a végéhez közeledik, sem Abby, sem Jake nem áll készen az elválásra…
Vajon lehet-e közös jövője egy bűbájos countryénekesnőnek és a rock’n roll fenegyerekének?

Véleményem: Szeretem azokat a történeteket, amik sztárokról, a sztárságról és a zenéről szólnak. Amikor felfedeztem ezt a könyvet, kétségem sem volt afelől, hogy nekem ezt olvasnom kell. És milyen jól is tettem. Most először olvastam Katie Ashley-től, de ha az érzéseim nem csalnak, nem utoljára! :) Na lássuk, milyen is volt valójában A szív zenéje!
Nem kellett sokat várnunk a csodára, a történet baromi gyorsan beindul. Meg van az alapszituáció, szóval egyből bele is  vágtunk az események kellős közepébe. 
Adott egy szende szűz főszereplőnő, aki rossz turnébuszra szál fel. Ekkor találkozik a Runaway Train banda embereivel. Mindenki kedvesen fogadja, kivéve Jaket. Akinek valamilyen érthetetlen módon visszataszító az, hogy szűz. De ettől eltekintve nem kell egy nap sem, és olyan érzéseket vált ki belőle Abby, amit még egy nő sem.
Szóval kapunk egy nagy kupac klisét. Egy csomó érthetetlen elemet, néhol furcsa párbeszédeket. Mégis, ezek engem egyáltalán nem zavartak. Inkább kínomban elmosolyodtam, s arra koncentráltam, hogy lehetőleg fel se tűnjenek ezek a hibák. Talán azért mert jó hangulatban kezdtem el olvasni,  vagy talán azért mert előtte sokkal rosszabb könyvet olvastam, de el tudtam vonatkoztatni azoktól a bizonyos hibáktól, és élvezni tudtam a könyvet.
Személy szerint tudom, hogy nem egy kiemelkedő könyv. Feltűntek azok a negatívumok, amiket talán egy másik könyvnél,  egy másik időpontban fújoltam volna. Ám most, A szív zenéjében nem foglalkoztam velük. Ennek köszönhetően a könyv nemcsak hogy tetszett, hanem szórakoztatott, kikapcsolt, lekötött és magába szippantott. Faltam a könyvet, és mosolyogva olvastam végig. Itt ott felnyerítve néhány párbeszéden, vagy éppen szituáción.
Vagy éppen annyira meghatottak bizonyos jelenetek, hogy nagyokat nyelve küszködtem a sírás ellen. Szóval nekem tetszett. És biztos vagyok benne, hogy még a kezembe fog kerülni ez a kötet.
Azt azonban nem tagadhatom, hogy a karakterek rémesen gyengén sikerültek. Nagy bánatom, hogy nem éreztem vonzódást Jake-hez. Rossz fiús volt, de egyben egy nagy tál kocsonya is. Az elején még azt hittem, hogy egy igazi rossz fiút kaptunk, akiktől a nőknek remegni szokott a lába. Tudjátok miről beszélek, nem? Ehhez képest alig 50 oldalon belül olyan változás ment végbe Jake-ben, hogy szinte rá sem ismertem. Először utálja Abby-t, aztán tíz másodperc múlva majdnem meg is halna érte. Utána rájön, hogy nem méltó a lányhoz, úgyhogy inkább egy groupie lábai közt keresi a megváltást. Aztán meg kitalálja, hogy komolyan meg akarja ismerni Abby-t.
Szóval, igen... Voltak olyan dolgok, amik egyenesen érthetetlenek voltak a számomra. Abby-ről nem is beszélve, aki annyira jó csaj, hogy minden pasinak beindul tőle a fantáziája. De a lány még szűz, és még hirdeti is. Felhívás a keringőre, nem?
Amit sajnálok az az, hogy nem kaptunk olyan mennyiségben a sztár életről, mint amennyit vártam volna. Ám ehelyett főszereplőink írnak egy közös számot... Hát ez is valami.
A könyv mélypontja kifejezetten tetszett. Mondjuk ez egy kicsit morbid, így kimondva. Ám tény, hogy kellett valami szomorú, valami ütős is a könyvbe, hogy jobban eladható, számunkra pedig kevésbé klisés legyen. Bár jobban meggondolva, ha valami túl szép. hogy igaz legyen, kell valami ami elrontja.
Végül is Happy Endet kaptunk. Szereplőink boldogan élik le életüket együtt, miután végig küzdötték magukat az élet különféle csapásain. Korrekt befejezést kaptunk. És kíváncsian várom, hogy mit tud majd kihozni Katie a következő részből.

Értékelésem: Olvastam már sokkal jobb könyvet, ami ugyanígy az általam hőn szeretett sztárságról és zenélésről szól. Ám ettől eltekintve, és a rengeteg hibától is eltekintve, tetszett és szórakoztatott ez a könyv. A karakterek ugyan laposak, a helyzetek klisések, és a románc is csak légből kapott. Mégis szívesen olvastam. Faltam a könyvet. A legvégén pedig, mint aki jól végezte dolgát, elégedett mosollyal az arcomon raktam le a könyvet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.