2019. szeptember 14., szombat

Penelope Ward - A legkedvesebb szomszéd



Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ

Oldalak száma: 360

Eredeti cím: Neighbor Dearest

Kiadás éve: 2018

Sorozat: önálló regény

Fülszöveg: A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről. Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal. Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni.



Véleményem: Volt már szerencsém idén nyáron olvasni Penelope Wardtól. A Szívtipró pilóta, illetve a Nagyképű öltönyös került fel tőle az olvasott listámra. Elég vegyes érzéseket tápláltam e két könyv iránt. Ugyanis bár alapvetően nem rossz külön-külön nézve a történet, a kettő közti párhuzam ijesztő. Olyan mintha kínjában lekoppintotta volna a Nagyképű öltönyöst, és más nevekkel papírra vetette volna a Szívtipró pilótát. Ettől függetlenül adtam az írónőnek még egy esélyt, így kíváncsian várom, hogy a legkedvesebb szomszéd hogyan is sikerült.

Alapvetően adott számunkra egy harmincas éveihez közel járó leányzó, akit nem rég (csaknem egy éve) dobott a párja. Chelsea azt hitte, hogy megtalálta a nagy Őt, így szakításuk után nem tudja összeszedni magát. Exével közösen bérelt lakásból amint tud elköltözik, így hozza össze a sors Damiennel. Kettejük kapcsolata nem indul a legjobban, ám ahogy egy véletlen folytán Damien kínosan sokat meg tud Chelsearől, elkezdenek közeledni egymáshoz. Jó barátok lesznek. Azonban ennél több nem is lehet, mert Damien nem áll készen egy tartós kapcsolatra, Chelsea pedig nem akar egy futó kaland lenni…

Nagyon hamar beszippantott ez a történet. Tetszett Chelsea, illetve Damien karaktere, valamint az, amilyen helyzetekbe sodorta őket a sors. Mindkét karakter jól felépített. A hátterükből, múltjukból, félelmeikből elég nagy adagot kaptunk, melynek köszönhetően közel éreztem őket magamhoz. Damien egy tipikus rossz csávó látszatát kelti, akinek nincs szüksége komoly kapcsolatra az életben. Holott ritkán látni ilyen törődő, önfeláldozó, megfontolt karaktert. Imádtam a személyét, és persze azokat a jeleneteket, amikor a kedves kisöccse volt szíves tájékoztatni minket arról, hogy bizonyos helyzetekre valójában, hogy is reagált a mi kis kősziklánk. Chelseaben pedig nagyon tetszett az, hogy erős jellemnek mutatkozott. Bár a kötet elején gyenge volt, képes volt a változtatásra, megfogadni mások tanácsát, és elfogadni mások döntését. Értettem a tetteiket, az érzéseiket, szívesen olvastam róluk.

Rengeteget lehetett nevetni, megmosolyogni a szereplőket. Szerencsére nem fedeztem fel olyan mértékű párhuzamot eközött, illetve az általam előzetesen olvasott Penelope Ward könyvek között, így utólag nagyon örülök, hogy adtam még egy esélyt az írónőnek. Hiszen a könyve tele volt érzésekkel, viccekkel, helyzet és jellemkomikumokkal.

A romantikus és erotikus jelenetekben sem ért csalódás. Ám e jeleneteket ki kellett várni. Kifejezetten tetszett ugyanis az, hogy ugyan szinte az első fejezettől kezdve érezhető volt a karaktereink között a bizsergés, a kémia, kettejük kapcsolatát nem kapkodta el Penelope. Inkább felépített köztük egy igazán szoros baráti kapcsolatot. Bár Damien és Chelsea közt csak úgy pattogtak a szikrák, elsősorban a lelki egyesülésük volt az, amit megélhettünk.
|closed w/ tyler & shailee| I knew I shouldn’t have driven. I could barely even walk straight let alone drive, but clearly I wasn’t thinking. Frankly I didn’t care. It all happened so fast. One moment I was fine, the next I was unconscious in the hospital.De persze egy bizonyos pont után, már a plátói szerelem határait is átléptük, és egy sokkal vadabb, szenvedélyesebb szerelem alakult ki kettejük között, mely igencsak 18 karikás, így csak felnőtteknek javaslom. ☺

A kötet befejezését illetően sem lehet okom a panaszra. Több szívszaggató, megható pillanattal kerültünk szembe. Olvasás közben reménykedtem a dolgok kedvező alakulásában, és hál Istennek így is lett.  A végén pedig külön köszönet illeti Penelopet, hisz kaptunk egy fejezetet Damien sztemszögéből, ami iszonyat aranyos volt. Mosolyogva tettem le a könyvet, így csak ajánlani tudom mindenkinek!

Értékelésem: Összességében meg vagyok elégedve A legkedvesebb szomszéddal. Nem egy tucat könyvet kaptunk, hanem egy olyan történetet, melyben a karakterek lelkivilága, a kapcsolatuk kialakítása nyert főszerepet. Öröm volt ezekről a szereplőkről olvasni, főleg Damienről… Az erotikus és romantikus jelenetek hihetőek voltak. Vicces párbeszédekből és helyzetekből sem volt hiány. A befejezés pedig méltó a történethez. Szerettem ezt a könyvet, csak ajánlani tudom. ☺







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.