2019. június 28., péntek

Vi Keeland & Penelope Ward - Szívtipró pilóta

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Oldalak száma: 328

Eredeti cím: Playboy Pilot

Kiadás éve: 2019

Sorozat: önálló regény

Fülszöveg: Pénz ​vagy szerelem? Melyiket válasszuk? Az olvasó fejben talán azonnal megválaszolja a kérdést, gondolván: ez pofonegyszerű.  Számomra viszont nem az. Említettem, hogy egy csomó pénzről van szó? Rengeteg pénzről!  El kell utaznom valahová, hogy ezt átgondoljam. Hirtelen ötlettől vezérelve útnak indultam, de amikor a repülőtér várótermében összefutottam a szexi Carterrel, a dolgok más irányt vettek. Túlfűtött beszélgetésbe elegyedtünk, aztán ő elhúzott. Azt hittem, többé nem találkozunk. A sors azonban másként rendelte.  Meglepetés! Carter veszélyes pasi, és folyton ide-oda repül. Mágnesként vonzottuk egymást, de tudtam, hogy a dolog csak átmeneti lehet. Főleg, amikor meghallottam az előéletéről szóló pletykákat. De rákattantam a pasira, és semmi más nem számított. Tartottam tőle, hogy ebből óriási pofára esés lesz, mert valahogy a lelkem mélyén mégis arra vágytam, hogy én legyek az, aki megzabolázza ezt a szívtipró pilótát.  A legkevesebb, amit elmondhatok, hogy valóban a hetedik mennyországba repített.  De egyszer minden jó dolog véget ér, nem igaz? Csakhogy a mi kalandunk olyan véget ért, amire egyáltalán nem számítottam.



Vii Keeland
Penelope Ward

Véleményem: A közelmúltban többször összefutottam Vii Keeland nevével az interneten, meg hát a könyvesboltokban is, így akaratlanul is kíváncsi lettem az íróra, és arra is, hogy Vii Keeland és Penelope Ward összefogásából milyen mű fog születni. Lássuk is!





Vii Keeland és Penelope Ward könyve meglepett. Kettejük munkája egy igazán élvezetes, érdekes történetet szült. Az alapsztoriról csak annyit, hogy van egy szívtipró pilótánk, Carter, aki éli a jó pasik életét, annak minden előnyét kiélvezve. Szóval egy baromi nagy playboy, aki semmi mással csak a középtájon található szervével képes gondolkodni. Illetve adott még egy gazdag családból jővő leányzó is, Kendall, aki nagy döntés előtt áll. Ahhoz ugyanis, hogy megkapja jogos örökségét, teljesíteni kell egy feltételt, miszerint szül egy fiúgyermeket, akit a szokásaik szerint a nagyapja után nevez el. Ám a lány csak 24 éves, pár nélkül, így a mesterséges megtermékenyítésen gondolkozik. Főszereplőink ebben a kifejezetten kényes helyzetben találnak egymásra, töltenek egymással időt. 

Ami engem illet, nagyon szeretem az olyan könyveket, ahol váltott szemszögben követhetjük végig a történet alakulását. Rettentő nagy löketett jelentett, és persze sokkal élvezhetőbbé tette ezt a látszólag vidám és érzéki, valójában pedig mély és szomorú történetet. 
Ahogy megszokhattuk a Rubin pöttyös könyvektől, mindig kapunk hideget és meleget. Általános igazság, hogy a Rubin pöttyös könyvekből lelkileg sérült emberekről olvashatunk. A Szívtipró pilóta sem volt kivétel ezalól. A történet haladtával felszínre kerültek azok a múltbéli események, érzések, amik meghatározóak voltak szereplőink számára.
A karakterek, azaz Carter és Kendall nagyon kedvelhetőek voltak. A váltott szemszögnek köszönhetően mindkettejük fejébe beleláthattunk, megismerhettük őket. Szépen lassacskán pedig kiderült, hogy egyikük sem olyan, mint amilyennek a mű alapján feltételezhettük volna őket. Mindkettejüknél felfedezhető jellemfejlődés, mely elsősorban az egymással eltöltött idő miatt ment végbe. Carter, aki eleinte rosszfiúnak tűnt, ragaszkodóvá vált, elfogadta a múltját, és megnyílt annak, akit szeret. Kendall pedig képessé vált kibújni a megszokott, biztonságos kis csigaházából. Öröm volt olvasni.
Szintén lényeges pontja a könyvnek a bizalom, illetve a másik elfogadása, annak hibái ellenére. Ez a megértés hihetetlen szinten megvolt kettejük között éppúgy, mint a kémia. Erotikus kötet lévén találkozhattunk olyan bekezdésekkel (Carter szemszögéből, nem is kevéssel), melyekben történtek dolgok. Őszintén szólva szerintem bátran olvashatják kicsit fiatalabbak is, mondjuk 16 éves kortól, ugyanis ezek a jelenetek nem voltak valami részletesen leírva… Ami, levon egy kicsit a könyv értékéből. Carter mocskos gondolatai miatt (amik eléggé részletesek voltak) azt hittem, hogy egy kicsit nagyobb hangsúlyt fog kapni legalább az első együttlétük. De, nem…
Megnyerő volt a kötetben Carter humora is, vagy inkább a mocskos szája és a szarkazmusa. :D Nagyon vicces helyzeteket tudtak az írók generálni Carter egyéniségével, és Kendall szemérmes reakcióival. 
Emellett a különféle országok, azok kulúrája, ahova szereplőink ellátoghattak, tették egyedivé számomra ezt a könyvet. Számomra a Dubai-ba való látogatásuk volt a legmeglepő, hisz nem gondoltam volna, hogy ilyen komoly következményekkel is járhat egy kis szabályszegés...
A végével azonban elégedetlen vagyok. Az utolsó 100 oldalban ugyanis sikerült olyasféle feszültséget kelteniük, ami bár elengedhetetlen volt a történet alakulása szempontjából (meg amúgy is, egy kis feszkó sosem árthat) még sem tetszett. Ez elsősorban annak tudható be, hogy az eddigi jól megértés, elfogadás helyét a másik hibáztatása, majd elhagyása követte. Ezután pedig egy évvel későbbi események hozták csak meg nekünk kettejük történetének valódi végét. És ez a bizonyos legvége tényleg nagyon cukin sikerült. 

Értékelésem: Ez egy olyan könyv volt, amit alapvetően mindenkinek ajánlok. A főszereplők a maguk módján nagyon szerethetőek, mindkettejük jellemfejlődésen megy keresztül. A romantikus jelenetekből nem volt hiány, ám ami az erotikus jelenetet illeti, nem erőltették meg magukat az írók. Carter egyénisége már önmagában nagyon szórakoztató, pláne ha összerakjuk őt egy olyan lánnyal, aki egyfolytában belepirul a disznó viccekbe.  Az utolsó kb 100 oldallal egy kicsit elégedetlen vagyok, hiszen a kialakult helyzetet szereplőink nem úgy kezelték, mint azt vártam volna tőlük. Ám íróink ezt az utolsó 20 oldalban igyekeztek ellensúlyozni, egy nagyon cuki, habos-babos véggel. Mindenkinek ajánlani tudom!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.