2019. október 8., kedd

Larissa Ione - Elszabadult vágyak

Kiadó: EGMONT-HUNGARY

Oldalak száma: 432

Eredeti cím: Desire Unchained

Kiadás éve: 2012

Sorozat: Daemonica 2.


Fülszöveg: Runa Wagner egyáltalán nem akart beleszeretni a jóképű idegenbe, aki mintha ismerte volna a legtitkosabb vágyait. De nem tudott ellenállni a hihetetlen szenvedélynek, amely lángra lobbant közöttük, és ami elhamvadt, amikor Runa rájött, hogy a férfi megcsalja. És furcsa változásokat is érzett saját magán…Megfogadta, hogy bosszút áll a férfin, aki tönkretette az életét, és a nyomába eredt, ám ez oda vezetett, hogy Shade leggonoszabb ellensége foglyul ejtette őket.
Shade, a seminus démon, akin szerelmi átok ül, remélte, hogy sosem látja többé Runát. Ám mikor egy sötét tömlöcben ébredt a mérges és titokzatos erőt sugárzó Runa mellett, rájött, hogy a nő még veszélyesebb hatással van rá, mint valaha. Rabtartójuk varázslata arra kényszerítette őket, hogy átessenek a nászszertartáson, így egy életre egy párként kénytelenek élni. Együtt vették fel a harcot az őrült ellenséggel, akinek nem csak velük voltak tervei…




Véleményem: Larissa előző kötete, a Daemonica sorozat első része tetszett. Nem mondom, hogy elvarázsolt, de volt benne valamiféle erő, ami miatt végig olvastam a Csábítást, majd rögtön utána az Elszabadult vágyakat is a kezembe vettem. Kíváncsian várom, hogy mit tartogat nekem Larissa a második részben.

Már az első részben, a Csábításban megkedveltem Larissa könnyed, humoros stílusát, ami a maga nemében kifejezetten sötét és morbid. Larissa démonoktól hemzsegő világa megfogott magának. Tetszettek a karakterek, az azok közt kialakult kapcsolatok. És ez a tény az Elszabadult vágyakra is igaz volt.

A történetről röviden annyit, hogy az előző részben megismert fivéré, Shade-é lett itt a főszerep. Akit elrabol eddig halottnak hitt, őrült fivére, Roag, hogy bosszút álljon rajta. A bosszú pedig nem más, minthogy egy varázslat révén Shade és Runa nászra lépnek. Ám Shade egy átok miatt nem lehet szerelmes senkibe sem, hisz akkor az enyészetté lesz. A kis vérfarkas lány, Runa, pedig sok mindent megmozgat Shade-ben, így a férfi kifejezetten nagy veszélyben van…

Az Elszabadult vágyat nagyon nagy pozitív csalódásként éltem meg. Bár az első részt sem utáltam, arra nem számítottam, hogy ezért a kötetért odáig leszek. Szinte az első oldalakban érezhető volt az, hogy Larissa jobban belejött az általa alkotott démon világba, az írásba. Faltam az oldalakat, így alig két nap alatt a végére is értem.

A történet lényegében a börtönben indul, ahol megismerhetjük Runát, aki eredetileg ember volt, ám egy vérfarkas harapásának köszönhetően már ő is a démonok sorait szaporítja. Ráadásul Shade-del közös múltja, ellenszenve, sok vicces, szarkazmustól csöpögő jelenetet eredményezett, amiken én nagyon jól szórakoztam. Mind Shade, mind Runa szimpatikus karaktereknek bizonyultak. Runa egy igazi badass szereplő volt, aki nagyon tudott szeretni, bármit meg tett volna azért, hogy szerettét megvédje. Emellett Shade-et is jobban megismerhettük. A múltja sok olyan kérdésre választ adott nekem, amit eddig nem értettem.

Amikor az mondom, hogy erotikus kötetről van szó, akkor azt nagyon komolyan kell venni ebben az esetben. Ugyanis az alig 440 oldalas történet több mint felét erotikus jelenetek tették ki. Na jó, nem panaszkodom, hisz Larissa úgy vetette ezt a papírra, hogy minden szavát élveztem. Mindemelett Shade és Runa nagyon cukik voltak együtt, és nem csak az ágyban. Öröm volt olvasni a jeleneteiket, a civakodásaikat. Főleg onnantól kezdve, amikor már látszódott Shaden, hogy nem fog tudni ellenállni Runának, s átok ide vagy oda, bele fog szeretni a lányba.

A Csábításban nagyon érdekelt volna még a démonok Bibliája a Daemonica, illetve a démonok közti nász. A Daemonicát még csak nem is említette Larissa a történetben, ám a nászszertartás, illetve a démonok közti házasságról mindent megtudtunk. Külön érdekesnek találtam, a vérfarkasok szokásait.

A befejezést illetően sem lehet okom a panaszra, hisz méltó véget kaptunk. Larissa sok mindennek pontot tett a végére. Ám olyan elemeket is behozott, melyekre a folytatásokban derült volna fény. Nagyon sajnálom, hogy csak két kötete jelent meg Magyarországon, ugyanis egy nagyon érdekes világot teremtet, amiről szívesen olvastam volna még többet. Ettől függetlenül nagyon ajánlom mindenkinek!

Értékelésem: Nagyon tetszett!☺Tele volt szenvedéllyel, feszültséggel, titkokkal, átokkal, veszedelemmel. Izgalmas kötet volt, melynek faltam a lapjait. A karakterek jól kidolgozottak, mind a fő, mind a mellékszereplőkre nagy hangsúlyt fektetett az írónő. Öröm volt olvasni, mindenkinek nagyon ajánlom! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.