2019. július 11., csütörtök

Erin Watt - Papír hercegnő

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ

Oldalak száma:  356

Eredeti cím: Paper Princess


Kiadás éve: 2017

Sorozat: 
Royal család 1.


Fülszöveg: Egy ​lányról, aki sztriptízbárból és benzinkútról kerül fényűző villába és menő gimibe jut, miközben igyekszik hű lenni önmagához. Ella Harper nagy túlélő, született optimista. Egész életében városról városra költözött szeleburdi anyjával, küzdött a megélhetéséért, és végig hitt benne, hogy egy napon majd kimászik a gödörből. De az édesanyja halála után végképp egyedül marad. 
Egészen addig, amíg meg nem jelenik Callum Royal, aki kihúzza Ellát a szegénységből, és elcipeli a luxuspalotájába az öt fia mellé, akik viszont utálkozva fogadják. Mindegyik Royal fiú karizmatikus személyiség, de egyik sem olyan magával ragadó, mint Reed Royal: a srác, aki eltökélte, hogy visszaküldi Ellát a nyomorba, ahonnan jött. 
Reed nem tart igényt Ellára. Azt mondja, nem tartozik közéjük. 




Véleményem: Sok jót hallottam már erről a könyvről, így mondhatni nem kis lelkesedéssel vettettem bele magam a történetbe. És azt kell mondanom, hogy a Papír hercegnő rászolgált a hírnevére. Magam is meglepődtem azon, hogy mennyire megtetszett nekem ez a történet. 

Az alapsztoriról annyit, hogy adott számunkra egy 17 éves lány, Ella, aki rengeteg mindenen keresztülment már kora ellenére. Anyja halála után egyedül maradt a nagyvilágban, így kénytelen állásokkal, diák melókkal elevickélni, ám ezek nem hoznak annyi pénzt, amivel fenn tudná tartani magát. Így sztriptíztáncosként dolgozik egy klubban, egészen addig, míg egy rejtélyes alak, akiről eddig még sosem hallott, Callum Royal, elviszi őt magával gyámjaként. Így kerül Ella Harper a Royal família palotájából, s kénytelen Ella Royalként, a Royal család új tagjaként élni. 
Nagyon megszerettem Erin Watt néven ismert alkotópárosunk stílusát. Erin Watt valójában Elle Kennedy és Jen Frederick párosát jelenti, akik közül Ellétől már volt szerencsém olvasni, s személy szerint imádtam a könyvét, a Deal – Az üzlet-et (amit mellesleg mindenkinek a figyelmébe ajánlok!! ).
Könnyeden, lazán írtak, így öröm volt olvasni a történetüket. Érdekes módon egyszerre volt szomorú, tragikus és egyben vicces a kötetük. A fekete humor és a tömérdek szarkazmus átszőtte a történetet, ám pont emiatt éreztem valóságosnak. Amellett, hogy egy viszonylag kiszámítható, klisés sztorival állunk szemben, annyival több ez ennél. A kiszámítható részét, miszerint a karakterek közti utálat, szenvedélybe és szerelembe csap át végül, megspékelték azzal, hogy bemutatták számunkra a gazdagok már-már undorító, visszatetsző, de leginkább taszító oldalát. Bár szerintem mindannyian tudjuk, hogy a pénz mindenre megoldás, akinek van pénze, az bármit megtehet, így hogy ebben a könyvben írópárosunk a képünkbe nyomta, elsősorban dühöt, másodsorban együttérzést váltott ki belőlem. Teljesen együtt éreztem Ellával, és én magam is forrtam a dühtől. Őszintén büszke voltam a lányra, hogy nem hagyta megtorlatlanul azt, amit tettek vele. 
 A kötetben rengeteg főszereplő van, akiket mind, egytől-egyig megismerünk, illetve végig követhetjük az ő jellemfejlődésüket. Ella Harper egy olyan egyéniség volt, akit nem lehetett nem szeretni. Két lábbal állt a földön, aki bár sok szörnyűséget megélt, mindig képes volt erősnek maradni. A sok meló ellenére is fontosnak tartotta a tanulást, ambíciókkal, határozott lábon állt a földön. Karaktere pedig egyre bizakodóbbá válik, amikor Callum kirántja őt a nyomorból és magával viszi. 
Reed, férfifőszereplőnk, vagy legalábbis az a férfi, akire Ella mindennél jobban vágyik, pedig a maga nemében ellenállhatatlan volt. Egy igazi rosszfiú, aki úgy tesz mintha utálná a szeretett nőt, pedig majd meghal érte. Hozzá hasonlóan a többi fivér is mind ellenállhatatlan, imádnivaló, akik egy bizonyos idő elteltével igazi nagy bátyusokként fognak össze, hogy védjék Ellát. Illetve szeretném még megemlíteni Easton-t is, aki annyira cuki, és nagyban hozzájárult a történet alakulásához. Nekem ő lett a kedvencem a fivérek közül, és nagyon remélem, hogy az elkövetkezendő részekben nagyobb szerepet fog betölteni. 
Touch by Jus AccardoA romantikus jeleneteket illetően sem lehet panaszom. Ahhoz képest, hogy egy trilógia első kötetéről van szó, rengeteg dolog történt szereplőink között. Persze megemlítendő, hogy ez egy felnőtteknek szánt NA, így ennek megfelelően kerültek bele erotikus jelenetek is. Erinnek sikerült átadni azt a szenvedélyt, fülledtséget és feszültséget, amely a szereplőink között folyt. Persze itt elsősorban a románcra, ám másodsorban a szereplők közti ellentétre is gondolok. Hiszen az utálat legalább annyira erős érzésként uralkodott szereplőinken, mint az abból kialakult szeretet és szerelem. 
Mint már említettem a könyv hangulata közel sem cukorhabos rózsaszín felleg. Mindegyik karakternek volt valami sérelme a múltból, ami nagyban meghatározta a jelenlegi életüket, érzéseiket és reakcióikat. És persze a jelenük sem volt annyira fényes, hogy a depresszióból, illetve rossz életformájukból kitörjenek. A düh csak úgy forrt a Royal fivérekben, így elég kétes életet tudhatnak a maguknak. 
Ami természetesen várható volt, hogy a kötet egy függővéggel zárult. De még milyennel! Tátott szájjal ültem a metrón, mikor eljutottam az utolsó oldalra. Mikor ugyanis kezdtek volna kedvező irányt venni a történések, írópárosunk fordított egy nagyot a dolgok állásán, és egy igazán drámai jelenettel be is fejezték a Papír hercegnőt. Hál’ Istennek mostanra már az összes része megjelent már a sorozatnak, így mehetek is olvasni a következő részt. 

Elle és Jen
Értékelésem: Azt kell mondanom, megértem miért kapott ekkora híresztelést ez a könyv. Egyszerűen imádtam. Ez a kötet csak úgy olvastatta magát, és mire észbe kaptam véget is ért. A karakterek, a románc, a humor, a szarkazmus, minden rendben volt a könyvben. Nem tudok olyan részt említeni, amivel elégedetlen lettem volna. Mindenkinek nagyon ajánlom ezt a könyvet, garantáltan tetszeni fog nektek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.