2019. július 8., hétfő

Vi Keeland - A Beosztott

Vi Keeland - A beosztottKiadó:  ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 400

Eredeti cím: Bossman

Kiadás éve: 2018

Sorozat: önálló regény

Fülszöveg: Amikor első alkalommal találkoztam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást. Egy étterem mosdója előtt épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsék randimról. Ez a szívdöglesztően jóképű alak hallott minden szót. Szajhának nevezett és kéretlen tanácsokkal látott el. Később - elhaladván az asztalunk mellett - kajánul rám vigyorgott, én pedig a szexi, kemény fenekét bámultam.Az eset után én sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra. A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm... 


Véleményem: Nem is olyan régen fejeztem be Vi Keeland és Penelope Ward összefogásából született Szívtipró pilóta című könyvet, mely után nem volt kétséges számomra, hogy fogok én még tőlük olvasni. Így esett a választásom A beosztott-ra. Lássuk milyen is volt a könyv valójában!

A Szívtipró pilótához hasonló könyvre számítottam ugyan, de be kell vallanom, hogy A beosztott nemcsak hogy teljesítette az iránta támasztott elvárásaimat, de le is körözte azokat. Alig 20 oldal elolvasása után már egyértelmű volt számomra, hogy Vi Keeland kötete sokkal több, mint amire számítottam. 
A sztoriról röviden csak annyit, hogy adott számunkra egy kifejezetten aranyos főszereplő, Reese, aki kénytelen volt felmondani az előző munkájában, mert lefeküdt az egyik kollegájával, aki későbbiekben a főnöke lett. Így éppen munkát keres marketingszakemberként. A szerelmi élete kész katasztrófa, randi partnerei nem hozzák lázba. Pont egy ilyen randin találkozik először Chase-el, aki első pillantásra (azon kívül, hogy iszonyat szexi), egy jó nagy bunkónak is tűnik, aki mentem leribancozza a lányt, mert az éppen próbál egy kamuhívásnak köszönhetően meglépni a szörnyű randijáról. Ezután többször összehozza őket még a sors, s végül ők ketten főnök-beosztott pozícióba kerülnek.
A karakterek jól kidolgozottak voltak, nem lehet rájuk panasz. Kifejezetten tetszett Reese, akivel könnyű volt azonosulni, és megérteni is a tetteit. Mindemellett szorgos, kedves lány, akinek sötét múltja a mai napig befolyással van az életére. És persze ott van még férfifőszereplőnk Chase is, aki személyiségével egy extra nagy löketet adott a történetnek. Külön hálás vagyok az írónőnek amiatt, hogy Chaset több oldaláról is megmutatta nekünk. Nem csak a nőfaló oldalát, hanem az aranyos, figyelmes, szerelmes, vagy éppen szenvedő oldalába is ugyanakkora belátásunk volt, ezáltal úgy éreztem, hogy közelebb álltunk hozzá.
Mindig is nagyon szerettem, hogyha egy történetet váltott szemszögben követhetünk végig, ez itt sem volt másként, ám még ezek között is egyedi volt A beosztott. Ebben a könyvben ugyanis Reese szemszögéből tudhattuk meg, hogy mi is történik a jelenben, míg Chase szemein keresztül azt a bizonyos 7 évvel ezelőtti incidenst, lényegében Chase múltját ismerhettük meg.
Erotikus kötet lévén nem volt hiány a fülledt jelenetekből, amelyek a Szívtipró pilótához képest sokkal részletesebbre, szenvedélyesebbre sikerültek. A kettejük közti kémia már a kötet legelejétől érezhető volt, és ez a huzavona csak még teljesebbé tette végül érzéseiket. A szexuális feszültség a történet egészéből csak úgy áramlott.
Ám még mielőtt eljutottunk volna ezekhez a részekhez, végig követhettük kettejük bizonytalanságát (vagyis inkább csak Reesét), illetve Chase udvarlását, valamint azt, hogy e két sérült lélek hogyan nyílik meg egymásnak, kezdenek el bízni újra magukban, és abban, hogy képesek túllépni a múlt eseményein a jövő felé. A kettejük közt végbemenő bizalom, megértés és vigasztalás már-már megható volt.
Eredeti borító <3
A kötet befejezését illetően, bizton mondhatom, hogy az utóbbi időben olvasott könyvek közül ezzel voltam a legelégedettebb. Olyan boldog véget kaphattunk, amely rendkívül jól illet a történethez, egyszerre mosolyogatott, illetve hatott meg. Mindenkinek nagyon ajánlom ezt a kötetet, aki egy kicsit mélyebb, de egyszerre mégis szórakoztató történetre vágyik! 

Értékelésem: Összességében magam is meglepődtem, hogy mennyire tetszett nekem ez a könyv. A karakterek nagyon rendben voltak, részletesen kidolgozottak, akiket nem lehetett nem szeretni. A váltott szemszöget még mindig nagyon szeretem, de ahogy Vi megoldatta, abba egyenesen bele is szerettem. (Bár néha hiányoltam Chase jelen idejű gondolatait, a végén Vi kárpótolt minket.) Az erotikus, illetve romantikus jelenetek részletesek, szenvedélyesek voltak, amiket egyszerűen öröm volt olvasni. Mindenkinek ajánlom! Én még biztos, hogy fogok Vi-től olvasni. 😃


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.