2019. július 14., vasárnap

Erin Watt - Megtört herceg



Kiadó: KÖNYMOLYKÉPZŐ KIADÓ

Oldalak száma: 346

Eredeti cím: Broken Prince

Kiadás éve: 2017


Sorozat: Royal család 2.

Fülszöveg: Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét. Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe. Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa.  Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást.  Talán igaza van.




Véleményem: Mondanom sem kell, hogy miután végre a végére értem a Papír hercegnőnek, a Royal család sorozat első részének, rohantam a könyvesboltba, hogy magaménak tudhassam a Megtört herceget is. Amint hazaértem valóságosan belezuhantam a könyvbe, annyira érdekelt a folytatás, az első rész sokkoló függővége után.

A megtört herceg pont ugyanott feszi fel a fonalat, ahol az előző részben vége szakadt. Azt a bizonyos jelenetet újraélve (miszerint Ellának rá kell döbbenie, hogy Reed összefeküdt apja nőjével, az utálatos Brooke-al, majd fejvesztve menekül szegény lány) követhetjük tovább a történéseket. Elle tehát megszökött, ezzel jó nagy pofon éri a Royal családot. A fivérek már nem képesek egymással harmonikus, összetartó kapcsolatot ápolni. Mindegyikük Reed ellen van, ezáltal még nagyobb bűntudatot előidézve a fiúban…
Imádtam az első részt, a Papír hercegnőt. Egy igazán üde, szórakoztató, izgalmas könyv volt, amely csak úgy olvastatta magát. Féltettem benne Ellát, bár tud magára vigyázni a lány. Dühös voltam, ha leszólták (ami egyfolytában megtörtént vele). Undorodtam a gazdagoktól, az életmódjuktól, a felfogásuktól, és szívem szerint mindegyiknek lekevertem volna egy jókora maflást. Ugyanezek az érzések törtek elő belőlem a Megtört herceg olvasása alatt. Bár az előző részhez képest hiányoltam valamit, valami pluszt, ami a Papír hercegnőben megvolt.
Hangulatát tekintve a könyv még komorabb, sötétebb volt, mint az előző rész. A kétségbeesés és a tehetetlen düh, a keserűség csak úgy csöpögött a könyv lapjaiból. És lehet, hogy pont emiatt haladtam sokkal lassabban ezzel a résszel…
Ármánykodásból, intrikákból sosem elég! Vagy mégis… Én olvasás közben eljutottam arra a bizonyos pontra, amikor azt mondtam, hogy ez már túl sok. Persze tudom, hogy egy sorozat második részeként nem juthatunk a boldog véghez, ám az a mennyiségű szarkavarás, megcsalás, pszichés kicsinálás, ami itt folyt, egyszerűen sok volt. A Royal fiúk szétesése után ugyanis nem volt senki, aki a kezében tartotta volna az iskolát. Így elszabadultak az érzelmek. Csak gondoljatok bele, hogy az a sok kis gonosz gazdag ficsúr,( akik veleéig romlottak és az ember szíve szerint kiküldené egy szántóföldre őket kapálni, hátha attól magukhoz térnek) már bármit megtehettek, amit eddig nem mertek. Így hamar egy modernkori tájképre hasonlított az iskolájuk.
Ami viszont hatalmas pluszt jelentett élvezhetőség szempontjából, az nem más, minthogy váltott szemszögben olvashattuk a Megtört herceget. Bár nem fele-fele arányban, de közel ilyen eloszlásban olvashattunk egyszer Reed, másszor pedig Ella szempontjából. A kötet első fejezeténél rendesen meglepődtem, amikor is Reed szemein keresztül láthattam újra azt a bizonyos sokkoló jelenetet, amely az első rész végét jelentette. Egyből szembesülhettem a fiú érzéseivel, az őszinteségével, ami nagyban megnehezítette azt, hogy Ellával együtt utáljam, hisz én tudtam azt amit főszereplőnk nem. Hogy Reed tényleg szereti őt!
Az előző részhez hasonlóan ez a kötet sem szűkölködött a szenvedélyesebb, érzelmileg túlfűtött jelenetekből. Ella és Reed között még mindig parázslik a levegő. Reed hírneve ellenére hihetetlenül gáláns. Ella érdekeit tartja elsődleges szempontnak, ami iszonyat cukivá tette. De nem, még mindig nem vagyunk túl a lényegen, így lesznek még az elkövetkező részben is fejlemények őket illetően.
Ahogy az első részben, úgy itt is egy ekkora függővéget kaphattunk, mint Royalék luxusháza. Az utolsó 10 oldalban, egy bizonyos nem várt fordulatot követően a Köszönetnyilvánítás felirat villogott a szemeim előtt. Egy szó, mint száz, baromira felcsigáztak és kíváncsian várom, hogy vajon mi fog történni a következő kötet, a Cifra palota lapjain.

Értékelésem: Szerettem a Megtört herceget, bár közel sem annyira, mint a Papír hercegnőt. Ennek elsősorban a könyv hangulata lehet az oka, hiszen itt a kétségbeesés, az erőszak, az elnyomás és a fájdalom sokkal nagyobb szerepet játszott, mint az első részben.  Viszont sokat dobott rajta, hogy váltott szemszögből olvashattuk végig a történetet. Rengeteg ármánykodás, titok lát napvilágot, de még mindig nem tették fel íróink az i-re a pontot. Kíváncsian várom a Cifra palotát. ☺


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.