2015. július 4., szombat

M. Leighton - Rajtad áll

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 264

Eredeti cím: Down to You

Kiadás éve: 2014

Sorozat: Rosszfiúk 1.

Fülszöveg: Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára. Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.  Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elfutna. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.


Véleményem: A Mire jó a rosszfiú? olvasása után igazán benne vagyok a rosszfiús témában, úgyhogy miért is ne olvassak el még egy ilyet. ;) A fülszöveg megfogott, szóval mostantól már csak reménykednem kell abban, hogy az írónő stílusa, és gondolatvezetése is ugyanolyan megnyerő legyen. Na, lássuk!

Olivia anyagi okok miatt unokatestvéréhez költözött, ám nem számolt azzal a ténnyel, hogy ottléte során két dögös pasi is keresztezi majd az útját. Egy bárban ismeri meg Casht, az igazi rosszfiút, az igazi nőcsábászt. Cash olyan típus képviselője a férfi nemnek, mellyel főszereplőnk, Olivia már rengetegszer pórul járt. És ott van még Nash is, az unokatestvére pasija, az ügyvéd, aki önmagában testesíti meg a jó pasi fogalmát. És, nem mellesleg Cash és Nash ikertestvérek, akiknek ugyan nincs túlzottan jó viszonyuk egymással, de legalább az ízlésük teljes mértékben megegyezik. Ugyanis mindkét férfi szíve megdobban, amikor Oliviára néz. Vajon Olivia kit választ? A dögös rosszfiút vagy a szívdöglesztő jófiút? 

Cash & Nash
A kötet nagyon hamar beindult, és mentem a közepébe csöppentünk ennek az érzelmi hullámnak. Tartalma úgymond nem igazán volt a könyvnek, mégis egy szórakoztató, izgalmas történet, amit máskor is szívesen el fogok olvasni.
Már most az elején szeretném kiemelni a kötet felépítését, ami valójában üdítővé tette az olvasását a Rajtad áll-nak. Váltott szemszögben olvashattunk, méghozzá Olivia, Cash és Nash szempontjából. Imádtam a fiúk agyában lenni. Úgy látni a főszereplő csajt, ahogy ők látják, és valljuk be őszintén, olvasni két kurva jó pasi szemszögéből, akiknek elég mozgalmas szexuális élete van - felettébb izgalmas volt. 
Az írónő stílusát és humorát is egyöntetűen megszerettem. Színfolt volt a kötet során, mikor M. Leighton megcsillogtatta a humorát. Egészen kellemes poénoknak köszönhetően nevetgéltem, az amúgy elég komoly hangvitelű könyvön.
Olivia
Ami a karaktereket illeti természetesen a férfi szereplőket megszerettem, de kettejük közül is inkább Cash volt az, aki megdobogtatta a szívemet. Hát igen, én is a rosszfiúkra bukom. ;) Aminek nagyon örültem, az az, hogy most tényleg egy igazi rosszfiúval álltunk szemben. Cashből nagyobb adag is járt az olvasóknak, míg Nash néha csak feltűnt a helyszínen. És persze itt van Olivia is, aki bár nem lett a szívem csücske, de nem is utáltam meg. Az ő fejében lenni pedig annyit tett, hogy végig a két fiú közti őrlődésről olvashattunk. Ami azt illeti most meg is tudtam érteni a dilemmát. Hiszen az ember agya tudja, hogy mi kéne, de amit a szíve súg, hát az teljesen más...
Néhány mellékszereplő is feltűnik a színen, bár ők igazán elhanyagolható momentumot képviseltek a történet során. Mégis, nekem sikerült egészen megkedvelnem Olivia munkatársát, a raszta hajú csajt. Ám egyértelműen nem volt semmi mellékszál, hanem az egész erre a szerelmi háromszögre korlátozódott.
A szerelmi háromszög nekem nagyon is a fogamra való volt. Hiszen mint már mondtam, Olivia azt próbálja eldönteni, hogy kivel lenne biztosabb a jövője, és hogy ki okozna neki kevesebb fájdalmat. Mivel nem is egyszer megjárta már a , így kétkedve közeledik Cash felé, aki későbbiekben már a főnökévé is válik a történetben. Ám Cash iránt valami megmagyarázhatatlan vágy húzza. És ott van Nash, aki okos, kedves, egy álom, de foglalt. Egyetlen problémám továbbra is az, hogy nem volt benne semmi érzelem. A fiúk szempontjából inkább szembesültem azokkal az erényekkel, ami miatt különlegesnek tartották Oliviát, ám a lány szemszögéből üres vágyódásnak éreztem a jó testek iránt. M. Leighton kérlek legközelebb vigyél bele valami érzelmet, mert ez így most hiteltelen!
Romantikus szál nem is igazán volt, a helyét az erotikus szál vette át. Most szólok, hogy ez nem 12-14 éves gyerek számára íródott kötet, mint a vörös pöttyös könyvek, ebben ugyanis van szex dögivel, és némelyik a durvább fajtából való. Szóval korhatáros! Ám ezek is igényesen lettek megírva, így a kicsit idősebb korosztálynak garantáltan tetszeni fog.
Az egész kötet során éreztem valamit. Valami végig nem stimmelt ezzel a két fiúval. A kötet felétől kezdve el kezdtem találgatni, hogy vajon mi lehet az a bizonyos csavar, ami feje tetejére állítja majd az egész történetet. Büszkén jelentem, hogy sikerült kitalálnom még a vége előtt, de még így is meglepődtem, amikor kiderült, hogy igazam lett. Nagyon tetszett ez a könyvben, hogy nem lehetett tudni előre, hogy mi fog történni. Nem volt benne sem klisé, sem olyan idegesítő momentum, ami miatt nem ajánlanám ezt a kötet mindenkinek! (Persze bizonyos életkort töltsetek be, mielőtt ehhez a könyvhöz nyúltok!)
Végezetül még annyit, hogy amikor már azt hittem, hogy Happy End, megnyugodott a pici kis szívem, erre a könyv végén ott virított az Utószó felirat. Nagy lelkesedéssel vetettem bele magam, meglepődve azon, hogy ezt a kötetet tényleg függővég nélkül fejezte be az írónő. Tehát elkezdtem olvasni az Utószót, és  csak olvastam és olvastam és elhajítottam a könyvet, jó messzire, bele a patakba. (Persze csak gondolatban, hiszen könyvnek nem ártunk! ;) ) Spoiler: Az írónő nem bírta ki, hogy ne függővég virítson a könyve végén. >-<

Értékelésem: Számomra is meglepő, hogy mennyire tetszett nekem ez a könyv. Bár, hogy őszinte legyek ez volt az első erotikus-Na könyvem, így lehet, hogy ez okozott némi újdonság érzést, de alapjában véve ezer ilyen van a piacon. Különbséget valóban csak az ikres jófiú-rosszfiú felállás okozhatott, és persze a csavaros, fordulatos történetvezetés. Bár cselekményben nem bővelkedett, mégis mindig történt valami olyasmi, ami arra késztette az olvasót, hogy olvassa és olvassa ezt a könyvet. A váltott szemszög igazi felüdülés nyújtott a szemem számára, és élmény volt a fiúk agyában lenni. Hiányoltam azokat a mélyen szántó érzelmeket, amiket csak úgy futólagosan megemlített M. Leighton. Inkább a testi szerelemről szólt ez, és ehhez méltóan erotikus jelenetekben bővelkedett is a könyv. Szóval nem ajánlom gyerekeknek, hiszen elég velős, olykor durva jelenetek tanúi lehettünk. Nagyon tetszett, ajánlom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.