2020. április 17., péntek

Elle Kennedy - A hajsza

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ

Oldalak száma: 409

Eredeti cím: The Chase 

Kiadás éve: 2019

Sorozat: Briar U 1.

Fülszöveg: Az ellentétek tényleg vonzzák egymást? Más magyarázatot nem látok rá, miért vagyok úgy oda Colin Fitzgeraldért. Általában nem vonzanak a kivarrt, videojáték-őrült kocka izomagyak, akik lököttnek és felszínesnek tartanak. És az előítéletei mellett az is ellene szól, hogy a bátyám haverja. És hogy a barátja belém van zúgva. Ja, és említettem már, hogy lakótársak vagyunk? Nem, mintha számítana. Fitzy egyértelművé tette, hogy nem érdeklem, holott úgy szikrázik köztünk a levegő, hogy félő, leég tőle a házunk. Én sosem voltam az a fajta lány, aki fut egy pasi után, és nem most fogom elkezdeni. Épp elég gondot okoz nekem az új suli, a seggfej tanárom és a bizonytalan jövőm. Ha a szexi lakótársamnak végre megjön az esze, és rájön, mit szalaszt el… …tudja, hol talál.


Poster Print Wall Art Print entitled Hockey Stick and Puck, NoneVéleményem: Az Off-Campus sorozat olvasása alatt nagyon megszerettem Elle Kennedy stílusát. Tetszettek a karakterei, hogy váltott szemszögben ír, hogy sportolókról olvashattam. Arról meg már nem is beszélve, hogy Ellének milyen sajátos humora van. Alapvetően mindig jól szórakoztam a történetein, s azt vettem észre, hogy pár nap alatt rendszeresen kivégeztem a könyveit. Így nem kis elvárásokkal vetettem bele magam A hajszába.

Ez alkalommal is két olyan szereplőt kaptunk főszereplőnek, akikkel már találkozhattunk az Off-Campus sorozat olvasása közben. Ami engem illet, amint megláttam, hogy ez a történet Fitz-ről, illetve Summer-ről szól, már nyúltam is a kötetért. Fitz egy szexi hokis, aki az eddigi könyvekben többször feltűnt. Mindig titokzatosnak és valahogy másnak tűnt a többi férfi szereplővel összehasonlítva. Kicsit visszahúzódónak, okosnak mondanám. Míg Summer, az Off-Campus egyik főszereplőjének, Dean-nek a húga.

Fotos de casamento casaisAz alapszituáció az, hogy miután Summert kirúgják az előző iskolájából, átmegy a Briarre, ahol a fivére is tanult. Ott elsősorban divattervezést tanul a lány. Viszont miután kidobják a kollégiumból is, kénytelen új szállás után néznie. Így kerül végül Fitz-zel egy lakásba, mely elég sok kellemetlen és kínos pillanatot eredményez végül szereplőinknek. Azt érdemes tudni, hogy Summer nem nagyon titkolta érzéseit Fitz iránt, elég egyértelműen nyomult rá, ám a fiú vérig sérti, mert egy buta lánynak titulálta, akinek semmi mélysége. Ezek után az együttélésük nem is lehetne izgalmasabb, ugye?
Azt kell mondanom, hogy némiképp csalódásként éltem meg ezt a történetet. Annyira sokat vártam tőle, de nem kellett volna. Alapvetően a sztori jó, sok lehetőség volt benne, melyek egy részét sikerült is Ellének kihasználnia. Kaptunk veszekedést, szócsatát szép számmal, arra nincs panasz. Pajzán gondolatokból sem volt hiány.

 Ami viszont nagyon nem tetszett, hogy huzavonát játszottak szereplőink. Pontosabban Fitz. Szegény teremtés nem volt képes kitalálni, hogy vajon együtt akar lenni Summerrel, avagy nem. Persze eleinte még megértettem a bizonytalanságának az okát. Túl különbözőnek érezte a lányt magához viszonyítva. Viszont, amikor már minden alkalommal a lányról fantáziált, illetve vérszemet kapott a féltékenységtől, jó lett volna, ha lépett volna.

Viszont, amikor végre túllendültek a bizonytalanságon, s nyitottak egymás felé, akkor indult csak be igazán a történet. Onnantól kezdve nagyon élveztem A hajszát, illetve azt ahogy egymással viselkedtek szereplőink. Fitz karaktere 180 fokos fordulatot vett, s számomra is meglepő volt, hogy mekkora papuccsá is változott.

 Pozitívum volt Summer karaktere is. Ő ugyanis egy olyan szereplőnek bizonyult, aki képes tenni azért, amit akar. Ami a szívén, az a száján. Egyáltalán nem egy kis ártatlan bárányka, hanem sokkal inkább érett, megfontolt nő, aki nem szereti, ha bizonytalanságban tartják. Közben meg folyamatosan derülnek ki a múlt történései. Az, hogy Summer közel sem az a magabiztos hercegnő, akinek mindenki más hiszi. Tanulási nehézségekkel küzd, melyek kihatással vannak önértékelésére is. Emellett úgy érzi, hogy ő a család feketebáránya, mert nem jogra ment. Külön tetszett az ő, illetve a barátnője, Brenna kapcsolata is. Kettejük jelenetei váltak a kedvencemmé.

A végén persze kaptunk egy jó adag feszültséget, váratlan felmerült problémákat és egy kis izgalmat is. Nem mondom, hogy frappáns befejezése lett, de nem hagyott kivetnivalót sem maga után. Ajánlom mindenkinek! 😊


Értékelésem: Összességében nem volt egy rossz könyv, de nagyon sokat kellett várnunk arra, hogy szereplőink egymásra találjanak. Evvel alapvetően nem is lett volna probléma, de ez a huzavonát inkább idegesítőnőnek nevezném, mint szükséges feszültség keltésnek. Summer karaktere nagyon tetszett, erős nő, aki képes tenni azért, amit akar. Közben meg folyamatosan kiderül, hogy a magabiztosság álarca mögött van egy bizonytalan Summer is, aki nem szereti önmagát, nem értékeli a saját képességeit. Számomra is meglepő, de nem tetszett Fitz. Túlságosan elrágódott azon, hogy nem illenek össze, pedig a napnál is világosabb volt, hogy mennyire beleesett Summerbe. Nem lett a kedvenc Elle könyvem, de  ajánlom mindenkinek!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.