2020. április 15., szerda

Sarina Bowen & Elle Kennedy - Ez a srác

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ

Oldalak száma: 348

Eredeti cím: Him

Kiadás éve: 2018

Sorozat:Him 1.



Fülszöveg: Jamie Canning sosem jött rá, miért veszítette el a legjobb barátját. Négy évvel ezelőtt a tetovált, nagyszájú, szabályszegő szobatársa minden magyarázat nélkül kizárta őt az életéből. Végülis mi rossz van abban, ha tizennyolc éves korukban a nyári hokitábor utolsó éjszakáján furán alakultak köztük a dolgok? Csak egy kis részeg hülyülés volt. Senki sem halt meg. Ryan Wesley már nagyon megbánta, hogy annak idején belerángatta a nagyon is heteró barátját egy fogadásba, ami próbára tette a barátságukat. Most, hogy a z egyetemi csapataik egymás ellen játszanak a nemzeti bajnokságon, végre lesz alkalma bocsánatot kérni. De elég egy pillantást vetnie a srácra, akiért időtlen idők óta odavan, és a fájdalom erősebb, mint valaha. Jamie régóta vár válaszokra, de ehelyett egy újabb kérdést kell megfejtenie: vajon egy együtt töltött éjszaka tönkretehet egy barátságot? És ha nem, mi a helyzet hat, együtt töltött héttel? Amikor Wesley megjelenik a táborban, hogy egy újabb forró nyáron át együtt edzősködjenek, Jamie-nek sokmindenre rá kell jönnie a régi barátjával kapcsolatban… és magával kapcsolatban is.




Véleményem: A 2019-es év legnagyobb örömét (persze könyves értelemben véve) Elle Kennedy okozta nekem. Tavaly olvastam tőle előszőr, s már az első könyvével megvett engem kilóra. Az Off-Campus sorozat nagyon jól sikerült, így nem is volt kérdés, hogy fogok még olvasni tőle.

A sztoriról röviden annyit, hogy mint Elle előző történeteiben, úgy ebben is sportolókat kaptunk főszereplőknek. Wes és Jamie mindketten hokiznak, imádják a játékot. Minden nyarukat egy hoki táborban töltötték, így ismerték meg egymást, s lettek legjobb barátok, egészen addig, amíg egy bizonyos nyáron egy apró hibából kifolyólag Wes megszakította köztük a kapcsolatot. Ezután évekkel később újra találkoznak, amikoris Wes megbánván régebbi viselkedését, bocsánatot kér Jamietől. Ők ketten egy újabb nyarat töltenek el együtt a táborban, ám az a bizonyos hiba és azok az érzelmek újfent előtörnek.

Az első benyomásom igen vegyesre sikeredett. Előszőr is szeretném leszögezni, hogy van egy elég rossz szokásom, miszerint nem szoktam elolvasni a könyvek fülszövegeit, rendszerint úgy kezdem el őket, hogy semmit nem tudok róluk. Ebből kifolyólag meglepetés volt számomra ez a könyv, ám közel sem negatív értelemben.
A történet főszereplői férfiak, akik között kialakuló romantikus kapcsolatot követhetjük végig. Ergó melegekről szól, amivel persze nincs is semmi problémám (Magnus és Alec örökké <3), de kellett egy bizonyos idő mire leesett. Újdonságként hatott rám, hisz még könyvet sem olvastam a témában, és filmet sem nagyon láttam még melegekről.

Alapvetően a történet nagyon könnyed és cuki. A főszereplőket lehetetlen nem kedvelni. Wesben imádtam, hogy felvállalta magát, nem kürtölte széjjel, de amikor úgy érezte, nem rejtegette az igazságot. Szegénynek ez nem lehetett könnyű egy ilyen apa, meg anya mellett elfogadnia önmagát. Jamie pedig ugyan heterónak indult, hamar rájött arra, hogy amit Wes iránt érez, közel sem barátság, hiába férfiak mind a ketten. Hogy őszinte legyek magam is meglepődtem mennyire gyorsan is alakultak az események. Erin eddigi köteteiben ugyanis sokkal lassabban és visszafogotabban alakultak szereplői kapcsolatai.

Kevin and Moose Relationship Part 3- Last Part!!! (Gay Kiss Scenes 1080p...Mindazonáltal nem panaszkodom. Erotikus kötet lévén nem volt hiány fülledt jelenetekben. Ám a megszokott szex jelenetektől eltérően Jamie és Wes pillanataiban volt valami báj, amitől ezek is olyan aranyosak voltak. Mindketten figyeltek a másikra, babusgatták egymást, nem csak az volt a cél, hogy az egyiknek jó legyen. Hihetetlenül jól sikerültek ezek a jelenetek, öröm volt olvasni őket. És persze külön tetszett a kapcsolatukban az, ahogy kóstolgatták, megviccelték a másikat. Sok olyan párbeszédük volt, amin jókorákat nevettem.
How perfect is this campsite?! Check out these 24 awesome campsites for inspiration!
Azonban kiábrándító volt azzal szembesülni, hogy egyes emberek hogyan kezelnek egy másik embert, csak azért mert meleg. Mindennek elmondja, megtámadja, megpróbálja kirúgatni, csak azért mert egy kicsit más? Nem csodálom, hogy amikor Wes a kötet végén olyan helyzetbe került, félt beszélni a helyzetéről, s rettegett attól, hogy emiatt kirúgják.
A történet végét illetően nem lehet okom panaszra. Némi feszültség után (mely elmaradhatatlan volt, ha engem kérdeztek) szereplőink egymásra találtak. Imádtam az utószót is, amely igazi melegséggel töltötte meg a szívem.  Nagyon ajánlom mindenkinek!


Értékelésem: A kezdeti enyhe sokk után (mikor rájöttem, hogy ez melegekről szóló történet), minden percét imádtam. Elle nem okozott csalódást nekem. Mindkét szereplő imádnivaló volt, szívesen olvastam róluk. A kettejük között zajló párbeszédek, illetve helyzetek sokszor megnevetettek. Az erotikus jeleneteken pedig érződött, hogy szereplőink tényleg szeretik egymást. Nagyon szeretem olvasni az Ez a srác-ot, mindenkinek ajánlom 😊










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.