2020. december 7., hétfő

Vi Keeland - Csak szex

Kiadó: Álomgyár

Oldalak száma: 378

Eredeti cím: Sex, not Love

Kiadás éve: 2019

Sorozat: önálló regény

Fülszöveg: A kapcsolatom Hunter Deluciával visszafelé kezdődött.Egy esküvőn találkoztunk – ő a vőlegény oldalán ült, én a menyasszonyén. Az éjszaka alatti lopott pillantások után vitathatatlan volt a kölcsönös és erős vonzalom.Én elkaptam a csokrot, ő elkapta a harisnyakötőt. Hunter szorosan ölelt, mialatt táncoltunk, és azt javasolta, fedezzük fel jobban ezt a vibrálást, ami köztünk van. A nyers és mocskos szavaitól visszavonulót kellett volna fújnom, de valami megmagyarázhatatlan okból épp az ellenkezőjét tettem.Végül a hotelszobájában kötöttünk ki. Másnap reggel pedig már indultam is vissza New Yorkba, Huntert egy téves telefonszámmal hagyva Kaliforniában. Gyakran gondoltam rá, de a legutóbbi kapcsolatom után megfogadtam, hogy nem kezdek többé jóképű, pimasz és bűnösen elkápráztató fickókkal. Egy évvel később újra összefutottam Hunterrel, amikor a barátainknak gyereke született. A vonzalmunk egymás iránt semmit sem csökkent. Egy hurrikánként érkező kábulat után követelt egy valós telefonszámot. Úgyhogy megadtam neki anyukámét – ő tutira elijeszt minden férfit a közelemből az örökös gyerek- és esküvőtémájával –, aztán hazarepültem.
 
 

 

Már több alkalommal volt szerencsém olvasni Vi Keeland-től, és ami engem illet, eddig mindig jól szórakoztam a könyvein. Ez a Csak szex című könyvével sem volt másképp. 

Igazából a történet rögtön egy esküvővel indul. Főszereplőnőnk, Natalia, legjobb barátnője esküvőjére megy el, ekkor találkozik először Hunter-rel, aki a vőlegény legjobb barátja. Hunter egy igazi beképzelt, önimádó férfi, aki elég egyértelművé teszi a lány számára, hogy le akar feküdni vele. Bár együtt töltik az éjszakát, semmi olyan nem történik köztük. Egy csókkal válnak el egymástól. Ezután hónapok telnek el, majd újra találkoznak. Ám mint első alkalommal, most is egy hamis telefonszámot add meg Natalia. Vagy ha pontos akarok lenni, az anyja számát adja meg, gondolván, hogy az majd elijeszti a férfit. Ám nagy meglepetésére Hunter feltűnik az anyja házánál, s velük tölti a vasárnapi ebédet. Ezután felgyorsultak az események szereplőink között.

Hunter ugyanis a legelején egyértelművé teszi, hogy semmi mást nem akar, csak szexet. A párkapcsolat szóba sem jöhet kettejük között. Natalia egy ideig ugyan ellenáll az ajánlatnak, hisz fél, hogy érzései alakulhatnak ki a férfi iránt, valamint bizalmi problémái is vannak, ugyanis pár évvel ezelőtt vált el férjétől, aki csalás vádjával jelenleg is börtönben tartózkodik. Végül azonban mégis enged Hunternek, s kezdetét veszi kettejük közt egy igazán kötetlen kapcsolat.

Persze erotikus kötet lévén nincs hiány fülledt jelenetekből, szereplőink ennél jóval komolyabb érzésekkel viseltetnek a másik iránt. Egy komoly barátság alakul ki közöttük, melyben számíthatnak egymásra, ott vannak a másiknak, ha éppen nehézségeket élnének meg. Persze pont emiatt, kapcsolatuk szinte a kezdetek kezdetén sem egy szex kapcsolat, hanem annál valami jóval több.

Mindkettejüknek vannak sérelmeik, traumáik, amik akadályt jelentenek számukra egy rendes élet eléréséhez. Hunternek a bátyja öngyilkossága, míg Nataliának a férje árulása, valamint egy tinédzser felnevelésével kell megküzdenie. 

Mint ahogy az lenni szokott, egy komoly veszekedést követően, melyet egy szakítás kísér, jönnek rá csak igazán, hogy mit is jelentenek a másiknak. A kérdés csak az, hogy szereplőink mernek-e elég bátrak lenni ahhoz, hogy egy másik személyt is beengedjenek az életükbe?

Összességében nem volt egy rossz történet, voltak benne igazán cuki jelenetek. Hunter személyes nekem nagyon tetszett, illetve az a pajkosság, amit megtestesített. Egyszerűen elképesztőnek találtam, hogy bármiről is beszélt, képes volt a témát a szex felé irányítani. Neki ez volt a különleges képessége. A közepéig faltam a könyvet, de utána elkezdett ellaposodni, ennek köszönheti a négy csillagot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.