2021. február 24., szerda

P. Dangelico - A romboló

 Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ

Oldalak száma: 376

Eredeti cím: Wrecking Ball

Kiadás éve: 2020

Sorozat: Szeretni nehéz 1. (önálló történet)

Fülszöveg: Camilla DeSantis élete romokban hever. Hogy is lehetne másként nevezni azt az állapotot, amikor egyszerre veszted el a férjed, az állásod és minden vagyonodat? Nehéz időkben nagy a döntéskényszer, így mikor a megváltás egy kiállhatatlan alak képében jön – aki nem mellesleg az egekig magasztalt New York Titans kezdő hátvédje –, nincs más választása, mint elfogadni az ajánlatot, hogy bentlakásos nevelőnőként és tanárként egyengesse Calvin 8 éves unokaöccsének útját. Már csak annyit kell kitalálnia, hogyan fogja vissza magát minden egyes alkalommal, mikor lilára akarná pofozni a férfit, ami gyakran megesik.Calvin Shaw-t egy fikarcnyit sem érdeklik a nők. Pillanat, pillanat, hadd fogalmazzam meg másképp: imádja a nőket, viszont jelenleg minden vágya az, hogy hagyják békén. Főleg miután kiderült, hogy a felesége – mára már ex-felesége – attól a pasastól terhes, akivel anno őt csalta meg. A probléma már csak annyi, hogy épp most fogadott a házába egy nőt. És fogalma sincs, melyik a nagyobb probléma: hogy megígérte, viselkedni fog, vagy az, hogy vonzódik hozzá.

 


 
Kifejezetten szeretem az olyan történeteket, ahol a férfi szereplő hideg mint a jégkocka, valamint a szereplők sokat veszekednek egymással. Ahol az utálatból és ellenségeskedésből szerelem alakul ki. Ez a történet is ilyen volt, és tetszett is.

Némiképp  valamit levont az érdeméből az, hogy nem is olyan régen olvastam újra a Szívvel a falnak című könyvet, ami nagy kedvencemmé vált második olvasatra. Alapvetően mindkét könyv ugyanarról szól. Van egy női karakter, aki szegény és kell neki a munka. A férfi karakter pedig gazdag, de kiállhatatlan. A nő a férfinek dolgozik és végül egymásba szeretnek. Mindkettőben meg volt az állkapcsolat is. Nem sok különbség volt a két történet között, ennek ellenére mindkettőt nagyon ajánlom.

A romboló elég izgalmasan kezdődött, női szereplőnk elég sajátságos helyzetére derült benne fény, miszerint özvegy, volt férje pedig rengeteg embert átvert, így a nő lényegében minden tulajdona elúszott az áldozatok miatt. A nő (Camila) azóta is utálat tárgya, s ez azt is gátolja, hogy elhelyezkedjen egy tanári pozícióban. Camila egy élsportolónál kap állást, ahol a férfi (Calvin) unokaöccsének tanítása és felügyelete a feladata.

Egy ültő helyében kiolvastam ezt a könyvet, ami szerintem sok mindent elmond. Nagyon élveztem Dangelico stílusát, magával ragadó, olvasmányos történetvezetését. A karakterek is nagyjából rendben voltak, illetve nagyon igyekezett, hogy a múltjukat, régi sérelmeiket, annak okait is kikanyarítsa, aminek örültem. Camilával azonban néha nem értettem egyet, volt amikor a viselkedésével nagyon túllépte azokat a bizonyos határokat. Értem én, hogy kemény csaj, akinek meg kell védenie a büszkeségét, de azért nagyon sokszor át esett a ló másik oldalára. Calvin viszont a maga behúzódó, morcos személyiségével aranyos volt.


Igazából egy viszonylag lassan felépített romantikus történet, mégsem unatkoztam. Karaktereink között a kémia nagyon is rendben volt. Kifejezetten tetszett, hogy lassan, lépésről lépésre ismerik meg egymást, nyitnak a másik felé, kezdenek a másikhoz ragaszkodni. Némi kis feszültséget is sikerült belevarázsolni a kötetbe, ami kifejezetten cukin jött ki. 

Érdekes volt a végén a csattanó, meg volt a tipikus "se veled se nélküled" fordulat is, ami elmaradhatatlan egy romantikus kötetből. Sablonos volt-e? Abszolút! Érdekelt? Nem nagyon. Egyszerűen csak sodródtam az árral és kíváncsian vártam, hogy mi fog kisülni belőle a végére, még ha eléggé egyértelmű is volt. 

A végén pedig kaptunk egy cuki epilógust is, melynek köszönhetően mosolyogva csuktam be ezt a könyvet. Bár hiányoltam, hogy az unokaöcsiről nem kaptunk semmi információt... 

Összességében egy olyan kötet volt, amit szívesen olvastam és nagyon ajánlom is. Kidolgozott karakterek, aranyos, szórakoztató alapszituáció várt minket A rombolóban. A karakterek közti kémia nekem nagyon átjött, kifejezetten tetszett, hogy lassan épült fel a kapcsolatuk. Ajánlom!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.